خانهاخبار
مقایسه دوربین LG G6 با Huawei P10

مقایسه دوربین LG G6 با Huawei P10

ال جی جی 6 و هوآوی پی 10 از جمله پرچمداران جدید سال 2017 هستند که هر دو از دو لنز دوربین استفاده می‌کنند. در این مطلب مقایسه‌ای خواهیم داشت میان دوربین این گوشی‌ها تا ببینیم کیفیت کدام یک بهتر است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

شکی نیست که G6 و P10 می‌توانند یکی از بهترین پرچمداران 2017 باشند و کاربران زیادی سراغ آنها بروند. یکی از ویژگی‌های مشترک این دو پرچمدار دوربین دوگانه آنهاست. اگرچه نحوه عملکرد دوربین دوگانه در جی 6 و پی 10 مشابه هم نیست، کیفیت لنز اول این دو تقریبا برابر است و به همین خاطر خوب است دوربین آنها را مقایسه‌ کنیم و ببینیم کدام یک می‌تواند عکس‌های بهتری ثبت کند.

هوآوی پی 10 از ترکیب دو لنز 12 و 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که اولی رنگی و دومی سیاه و سفید است. لنزهای این گوشی ساخت شرکت لایکا است؛ مجهز به OIS است و اندازه دیافراگمی برابر با f/2.2 دارد. در طرف مقابل ال‌جی جی 6 از ترکیب دو لنز 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که لنز اصلی اندازه دیافراگم f/1.8 و لنز دوم اندازه دیافراگم f/2.4 با زاوایه عریض دارد. دوربین جی 6 مجهز به OIS است و هر دو رنگی عکاسی می‌کنند.

با کلیک روی تصاویر زیر آنها را در اندازه واقعی مشاهده کنید و به ما بگویید به نظر شما کدام یک از این دو پرچمدار عکس‌های بهتری گرفته است.

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

حامد

۱۳۹۶/۳/۲۹
دوربین هواوی p10 به تصویر عمق میده و میشه توی تصویر فاصله بین دوتا جسم رو تشخیص داد ولی g6 نداره

ToHiD

۱۳۹۶/۳/۷
تو نور روز تقریبا برابرن ولی پی 10 یه برتری کمی داره ولی تو شب نویز پی 10 بیشتره.

یاشار

۱۳۹۶/۲/۱۷
P10 بازم به روال پرچمدارای قبلیش طبیعی عمل نکرده

behfar

۱۳۹۶/۲/۲
p10 خیلی سر تره

احمد

۱۳۹۶/۱/۲۰
منظورم با p10 بود