خانهاخبار
تماشا کنید: آنباکس HTC U Ultra

تماشا کنید: آنباکس HTC U Ultra

برای آشنایی بیشتر با رده‌بالای جدید اچ تی سی با نمایشگر 5.7 اینچی و نمایشگر دوم و همچنین بسته‌بندی آن، ویدئوی آنباکس اچ تی سی یو اولترا را تماشا کنید.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳
image

اچ تی سی دو ماه پیش در حالی که همه منتظر معرفی نسل جدید پرچمدار این شرکت بودند از رده‌بالای جدید خود رونمایی کرد؛ رده‌بالایی که عنوان یکی از بهترین گوشی‌های چند سال اخیر این شرکت را به خود اختصاص داده است.

ویژگی‌های خاص و متفاوت U Ultra باعث شده تا از سایر گوشی‌های این شرکت متمایز شود. بدنه این گوشی برخلاف سایر گوشی‌های اچ تی سی این بار شیشه‌ای است و نمایشگر دومی نیز در بالای نمایشگر اصلی گوشی دیده می‌شود.

این گوشی با داشتن نمایشگر 5.7 اینچی و نمایشگر دوم در بالای گوشی ابعاد بزرگی دارد. برای آشنایی بیشتر با رده‌بالای جدید اچ تی سی و بسته‌بندی آن، ویدئوی آنباکس این گوشی را برای شما قرار داده‌ایم.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

محمد زمانی

۱۳۹۶/۱/۱۱
سامسونگ که هنوز آبروریزی کپی از اپل رو پاک نکرده.یک کلام سامسونگ مثل تیم پرسپولیسه هیچی نداره بجز سر وصدای الکی وصد البته آبرو ریزی...اچ تی سی همواره رقیب اصلی اپل بوده

محمد زمانی

۱۳۹۶/۱/۱۱
هنوز آبروریزی که شرکت سامسونگ در رابطه با کپی گوشی های اپل داشت پاک نشده....کسانی که از گوشی سر در میارن می دونن که اپل و اچ تی سی روزی رقیب هم بودن که الان هم اچ تی سی داره خودشو می رسونه به اپل....یک کلام سامسونگ مثل تیم پرسپولیسه هیچ چیزی نداره بجز جنجال و سر و صدای الکی...ابروریزی رو هم اضافه کنید??

hastiiiii

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
Rfnزدی تو خال?واقعا galaxy u ultra

zm

۱۳۹۵/۱۲/۲۶
حسین سعید
حالا چرا با دوتا اسم میای دیگه همه میشناسنت کوچولو
این طرحی که میگی کپی, اچ تی سی همین طرحو سال 2001 داشت میزد اون موقع که سامسونگ اصلا به وجود نیومده بود

earl

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
قیمت این گوشی 64 گیگش 2.300 هست
حالا اگه شما علاقه زیادی به پیکسل که پردازنده اش همینه
دوربین عقبش هم همینه
و نه زیبایی این اولترا رو داره
نه اسپیکر هاش
خب برو 2.700 بده همون Pixel 32 گیگ رو بخر