خانهاخبار
با اپ جدید بلک بری گوشی شما از نگاه‌های کنجکاوانه اطرافیان در امان می‌ماند

با اپ جدید بلک بری گوشی شما از نگاه‌های کنجکاوانه اطرافیان در امان می‌ماند

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام کار با گوشی هوشمند خود متوجه نگاه‌های مزاحم افراد دیگر و سرک کشیدن آن‌ها در صفحه نمایش گوشی خود باشید، موضوعی که به قدری رایج است که حتی مدتی است به سوژه‌ طنز پردازی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده. شرکت بلک بری به تازگی با معرفی اپلیکیشنی سعی در حل مشکل نموده.
۱۳۹۵/۱۲/۲۱

نام بلک‌بری همیشه با امنیت همراه بوده و حال اپلیکیشن جدید این شرکت که Privacy Shade نام دارد برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده شده تا کاربران را از شر نگاه‌های افراد دیگر به صفحه گوشی‌شان نجات دهد. این اپ یه شما اجازه تصمیم گیری درباره این که چه بخشی از صفحه نمایش محافظت شود را خواهد داد، بنابراین تا حدی امنیت اطلاعات نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش گوشی شما تضمین می‌شود.

image

اپ Privacy Shade با تنظیمات سریع در اندروید نوقا هم کار می‌کند و اگر گوشی بلک بری دارید می‌توانید با تنظیم این اپ با کلید Convenience در گوشی خود از آن استفاده کنید. همچنین با توجه به محیطی که در آن قرار دارید، می‌توانید میزان تاریکی سایه مورد نظر را تنظیم کنید. این اپلیکیشن در پلی استور گوگل قابل دسترسی است و فعلا با گوشی‌های اندرویدی بلک‌بری، یا همان مدل‌های DTEK 50، DTEK 60 و Priv که فعلا در بازار موجودند و گوشی‌های KEYone و Aurora  (پس از عرضه در بازار) سازگار است.

image

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدحسین

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
تو متروی تهران به همچین چیزی لازمه.
امیدوارم زودتر واسه همه گوشیای اندروید عرضه بشود.