خانهاخبار
گوگل اسیستنت برای گوشی‌های غیر پیکسلی در راه است

گوگل اسیستنت برای گوشی‌های غیر پیکسلی در راه است

گوگل در سال ۲۰۱۶ از دستیار صوتی جدید خود با نام گوگل اسیستنت رونمایی کرد که در ابتدا فقط برای گوشی‌های پیکسل عرضه شد، اما پس از آن اعلام شد برای سایر گوشی‌های مجهز به اندروید نوقا و سپس اندروید مارشمالو هم ارائه می‌شود.
۱۳۹۵/۱۲/۲۰

همان‌طور که می‌دانید، گوگل اسیستنت جایگزین Google Now شده است، اما جایگزینی این دو دستیار در اکوسیستم اندروید مدتی به طول انجامید. این دستیار، که هوشمند‌تر و کارآمدتر از قبل شده، ابتدا به پیام‌رسان گوگل Allo و سپس به گوشی‌های پیکسل و پیسکل ایکس‌ال مجهز به اندروید نوقا وارد شد و به تازگی برای گوشی‌های نکسوس و پس از آن گوشی‌های غیر پیکسلی و غیر نکسوسی عرضه شده است. عرضه این دستیار دیجیتال برای گوشی‌های اندرویدی سایر شرکت‌ها از یک هفته قبل شروع شده بود.

بر اساس گزارش Droid-Life، که اعلانات و پیام‌های بسیاری در صفحات اجتماعی خود دریافت کرده، کاربران اعلام کرده‌اند که گوگل امکان استفاده از اسیستنت را برای گوشی‌های غیر پیکسلی هم فراهم کرده است. تا به حال گوگل اسیستنت برای دو گوشی گلکسی S7 edge و موتو Z Force عرضه شده که هر دو آن‌ها "Meet Google Assistant" را دریافت کرده‌اند.

image

تا به حال کاربران انگلیسی زبان آمریکا موفق به استفاده از دستیار جدید گوگل شده‌اند و پس از آن‌ها نوبت به کاربران انگلیسی زبان در کشورهای استرالیا، کانادا، بریتانیا و آلمانی زبان‌های خاک آلمان می‌رسد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ارسی

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
اونیکه شما داری اسمش google nowهستش.اسیستنت فقط رو ورایزن و تو آمریکا اومده.اونجوری که اعلام کردن فقط رو بعضی کشورهای انگلیسی زبان و تو آلمان هست و برای ما کهاس۷اج داریم تو بقیه دنیا نمیرسه.البته خوده سامسونگ هم میلی به اینکار نداره چون بیشتر تمرکزش روی بیکسبی گذاشته.
اسیستنت رو اگه برین با پیکسل کار کنین متوجه میشین که حتی بیشتر از سیری تو محاوره وارد میشه.گوگلnowهم جواب درخواستتون رو میده ولی تو محاوره ضعیفه و بهتون حس یه همصحبت نمیده فقط جوابتون رو تو نت میده ولی اسیتنت قابلیت حافظه ای داره و اگه ازش سوالی بپرسین مثلا از تاریخچه بارسلون.بعد همونجا حال و احوال بپرسین و چت رو جلو ببرین و به یکباره بپرسین عجب کار رویاییه انجام داد حتی بدون آوردن اسم بارسلون،اسیستنتمیره رو بازیه خاصی که ترند رویایی روش شده و براتون ادامه میده ولی گوگل nowاینکاره نیست.فقط میتونین نتیجه همون بازی خاص رو ازش بخواین

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
یعنی منظورتون همون دستیار دیجیتالی که توی الجی جی شیشه؟

Mehran

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
من یه هفته هستش که دریافتش کردم?

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
من الان رو s7edge دارمش باحاله اما به پای کورتانا و سیری نمیرسه