خانهاخبار
سامسونگ به‌روزرسانی خانواده گلکسی S6 به اندروید نوقا 7.0 را آغاز کرد

سامسونگ به‌روزرسانی خانواده گلکسی S6 به اندروید نوقا 7.0 را آغاز کرد

مدتی قبل سامسونگ پس وقفه‌ای چند ماهه و پس از اکثر کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی هوشمند به عرضه اندروید نوقا برای خانواده گلکسی S7، پرچمداران فعلی خود اقدام کرد. طبق خبرها پس از پایان این به روز رسانی نوبت به پرچم‌داران سال قبل یعنی خانواده گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 می‌رسد. حال به نظر می‌رسد سامسونگ امروز و در سکوت خبری آپدیت گلکسی S6 و S6 edge را آغاز کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

طبق وعده سامسونگ به دارندگان گلکسی S6 و S6 edge، اکنون زمان عرضه آپدیت اندروید نوقا برای این گوشی‌هاست. طبق برنامه اعلام شده، قرار بود تا پایان ماه فوریه این به روز رسانی به طور رسمی عرضه شود اما سامسونگ با کمی تاخیر این کار را انجام داد.

امروز تعدادی از کاربران Sammobile اعلام کردند که به روز رسانی نسخه جدید اندروید را برای گوشی‌های خود دریافت کرده‌اند. یکی از این کاربران که در انگلیسی اپراتور ودافون با انتشار یک تصویر از این به روز رسانی برای گلکسی S6 edge اعلام کرد که این نسخه با فریم‌ور G925FXXU5EQBG منتشر شده است. علاوه بر این کاربرانی از سایر کشورهای اروپایی مانند سوئیس، آلمان و ایتالیا هم از ارایه اندروید نوقا برای خانواده گلکسی S6 خبر دادند.

البته هنوز مشخص نیست که این به روز رسانی در کل اروپا عرضه می‌شود یا به کشورهای اندکی محدود شده است، اما حتی اگر شامل همه کشورها نشود هم در آینده و به مرور کاربران این مناطق به روز رسانی جدید سیستم عامل را دریافت می‌کنند.

image

این به روز رسانی با حجم ۱.۳ گیگابایت عرضه شده که بهبودهایی را برای مدل‌های ذکر شده به همراه داشته، مانند رابط کاربری جدید و حافظه ابری Samsung Cloud که امکان تهیه نسخه پشتیبان (Backup) را به کاربر می‌دهد و تا ۱۵ گیگابایت فضا برای ذخیره سازی ارایه می‌کند. همچنین به طور خودکار اپلیکیشن‌های پیش فرض مانند مخاطبین، تقویم و یادداشت‌ها ب این حافظه همگام سازی می‌شوند تا اطلاعات مهم شما امنیت بیشتری داشته باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Mhrd

۱۳۹۶/۳/۳
من اپدیت کردم به اندروید ۷ ولی زود زود باتری خالی میکنه
شارژ سریع هم‌دیگ جواب نمیده خیلی دیر پر میکنه شارژو
ماد شما هم‌ابن مشکل رو پیدا کرده بعد اپدیت؟

مصطفی

۱۳۹۶/۲/۲۶
آقا من دیروز برام اومد اپدیت کردم عالی شده دمش گرم سامسونگ

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
سلام.ببخشید من باید صبر کنم تا برای خود گوشیم آپدیت ارسال شه یا می تونم دانلود کنم؟

سعید افشین

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
سلام من اپدیت کردم بو اندروید ۷ . فقط ظاهرش تغییر کرده

پوریا

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
سلام . خسته نباشید‌‌. پس اندرید ۷ برای گالکسی نوت ۵ چی میشود ؟