خانهاخبار
امسال کنگره جهانی موبایل دو بار برگزار می‌شود

امسال کنگره جهانی موبایل دو بار برگزار می‌شود

امسال رویداد کنگره جهانی موبایل دیگری در کشور هندوستان برگزار خواهد شد. اتحادیه اپراتورهای سلولی هند این رویداد را برگزار می‌کند اما اتحادیه GSM، که مسئول برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون است، نقشی در سازمان‌دهی آن نخواهد داشت.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷

امسال رویداد کنگره جهانی موبایل دیگری در کشور هندوستان برگزار خواهد شد. کنگره جهانی موبایل هند رویدادی سه‌روزه است که در پایتخت این کشور، دهلی‌نو، و در اواخر ماه سپتامبر برگزار می‌شود. کمپانی‌هایی چون فیسبوک، هوآوی، اریکسون و سیسکو احتمالا در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

image

کنگره جهانی موبایل بارسلون، که فوریه هر سال برگزار می‌شود، معمولا یکی از بزرگ‌ترین رویدادها برای طرفداران گوشی‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی است. در سال‌های اخیر، محصولات جدید شرکت‌هایی چون سامسونگ، سونی، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، نوکیا و... در این نمایشگاه معرفی شده‌اند. برگزاری بیش از یک رویداد کنگره جهانی موبایل در یک سال بی‌سابقه نیست؛ در سال 2015 نیز کنگره جهانی موبایل دو بار برگزار شد و رویداد دوم، ماه ژوئن در شهر شانگهای برگزار شد.

این رویداد در کشوری برگزار می‌شود که یکی از سریع‌ترین نرخ‌های رشد را بین بازارهای گوشی‌های هوشمند (با تمرکز بر بازارهای جنوب شرق آسیا) در اختیار دارد. این رویداد را اتحادیه اپراتورهای سلولی هند برگزار خواهد کرد.

Rajan S Mathews، مدیرکل اتحادیه اپراتورهای سلولی هند، گفت: «یک کنگره جهانی موبایل در بارسلون و رویداد دیگری در شانگهای چین برگزار می‌شود. در بین این دو رویداد، هیچ رویدادی برای منطقه جنوب شرق آسیا برگزار نمی‌شود. هند یکی از پیشتازان مخابرات در جهان است و ما این موضوع را در کنگره موبایل هند نمایش خواهیم داد».

متیوس اضافه کرد: «این رویداد بر اشتراک‌گذاری دانش، نمایش محصولات، استارتاپ‌ها، توسعه مهارت‌ها و تمام بخش‌های دیجیتال هند ازجمله تولیدات داخل هند تمرکز خواهد کرد.»

همه اپراتورهای هند در این رویداد حضور دارند و شرکت‌های ذکرشده در بالا نیز احتمالا در آن شرکت می‌کنند. اتحادیه اپراتورهای سلولی هند از دیگر کسب‌وکارهای هندی نیز درخواست کرده است در این رویداد شرکت کنند. کنگره جهانی موبایل هند روز 27 سپتامبر افتتاح خواهد شد.

پیش‌تر گفته شده بود اتحادیه GSM که مسئول برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون است، در برگزاری این رویداد به اتحادیه اپراتورهای سلولی هند کمک خواهد کرد اما اتحادیه GSM با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدعلی

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
هند در این زمینه سرمایه گذاری شدیدی کرده،ای کاش در کشور ماهم در این زمینه سرمایه گذاری میشد.