خانهاخبار
کالبدشکافی گوشی LG G6

کالبدشکافی گوشی LG G6

مدتی از معرفی گوشی ال جی جی 6 می‌گذرد و علی‌رغم شروع نشدن عرضه عمومی آن، نسخه‌هایی از این گوشی به دست کاربران رسیده است. Jerry Rig یکی از نسخه‌های پرچم‌دار جدید ال جی را به دست آورده و آن را کالبدشکافی کرده است. در این مطلب به داخل این گوشی نگاهی می‌اندازیم.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷
گوشی LG G6 دو ویژگی متمایزکننده دارد: اولین گوشی از موج در حال ظهور گوشی‌های «تمام‌صفحه» است و انقلابی برای LG پس از عرضه گوشی ماژولار G5 محسوب می‌شود. احتمالا شما دانستنی‌های لازم را در مورد ال‌جی جی6 می‌دانید، اما رازهایی نیز در داخل بدنه گوشی نهفته است. به‌منظور پی بردن به این رازها، Jerry Rig این گوشی را کالبدشکافی کرده است و ویدئو کالبدشکافی گوشی را منتشر کرده؛ ویدئویی که بسیار دقیق و آموزنده است.

پس از باز کردن گوشی جی6، با این چیزها روبرو می‌شوید: سیستم لوله‌کشی جدید و هوشمندانه‌ای می‌بینید که به طرز موثرتری تراشه گوشی را خنک می‌کند که برای بهره‌وری گوشی امتیاز بزرگی است. G6 دیوایسی ضدآب است؛ این قابلیتی است که از گوشی‌های رده‌بالای امروزی انتظار می‌رود و با باز کردن G6، می‌بینید که ال‌جی چگونه با دقت گوشی را در مقابل نفوذ آب ایمن کرده است. بخش بلندگوی گوشی کاملا از دیگر بخش‌های گوشی جدا شده و بنابراین نفوذ آب به داخل آن غیرممکن است.

خبر خوب اینکه ال‌جی برای اطمینان از ایمن بودن باتری، محکم‌کاری کرده است: باتری این گوشی کاملا مسطح است (باتری گوشی نوت 7 در لبه‌ها کمی انحنا دارد که احتمال انفجار باتری را افزایش می‌داد) و حتی اگر کار احمقانه‌ای چون سوراخ کردن باتری انجام دهید، باتری آتش نمی‌گیرد و تنها مقدار کمی دود از آن خارج می‌شود. باتری این گوشی از باتری بسیاری از گوشی‌های دیگر ایمن‌تر به نظر می‌رسد.

دوربین اصلی گوشی G6 به‌خوبی در جای خود تکان می‌خورد. این تکان‌ها ناشی از قابلیت تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال است که دوربین را قادر می‌سازد در محفظه خود شناور باشد تا تصاویری با لرزش کمتر ثبت کند. دوربین با زاویه عریض‌تر، قابلیت تثبیت‌کننده تصویر ندارد؛ باید این نکته را در نظر داشته باشیم که لنز عریض ذاتا ثبات بیشتری دارد بنابراین نمی‌توان نداشتن تثبیت‌کننده را ضعف آن در نظر گرفت.

کمپانی LG هنوز رسما قیمت و تاریخ عرضه گوشی G6 را اعلام نکرده است. 4 اپراتور اصلی ایالات متحده امریکا این گوشی را عرضه می‌کنند و گوشی در بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شود، اما تاریخ عرضه مشخص نیست. ما و ال‌جی امیدواریم زمان زیادی تا عرضه جی6 باقی نمانده باشد، چراکه گلکسی اس8 در سایه‌ها کمین کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

hassandimehkar

۱۳۹۹/۲/۲۲
با سلام و خسته نباشید من گوشی LG G3 دارم و حدود 5 سال کارکرده و عالی است لطفا راهنمایی فرمایید گوشی LG G6 چند قیمت است و از کجا تهیه کنم . ممنون

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
انقدر تبلیغ v20 رو کردن صدای همه در اومد

K

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
کاملا مخالفم . شما از هر کی بپرسی بهت میگه که gsm برای سامسونگ تبلیغ میکنه .

Hesam

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
جی اس ام یکی از دشمنان اصلی سامسونگ محسوب میشه. در همه خبرهاش چه در مورد اپل چه در مورد بقیه برندها مثل ال جی حتما باید اسم سامسونگو بیاره.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
کالبدشکافی رو ما شنیدیم روی "میت" انجام میدادن، الان اما خیلی راحت مجوز دادن برا گوشیا