خانهاخبار
اندروید 7 برای G4 و V10 منتشر می‎شود

اندروید 7 برای G4 و V10 منتشر می‎شود

به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم انتشار اندروید نوقا برای جی 4 و وی 10 را تغییر دهد و این دو گوشی را به نسخه جدید آپدیت کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۶
image

بسیاری از خوانندگان در مطلب «چه گوشی‌هایی به اندروید 7 آپدیت می‎شوند؟» از ما پرسیده‌اند آیا LG G4 و LG V10 نیز اندروید نوقا را دریافت می‌کنند یا خیر. این گوشی‌ها هر دو در سال 2015 به بازار آمدند و از آن زمان تاکنون دو آپدیت نرم‌افزاری بزرگ دریافت کرده‌اند.

ال‌جی پیش‌تر اعلام کرده بود تصمیم به انتشار آپدیت جدید برای جی4 و وی10 ندارد، اما به نظر می‌رسد این شرکت، به دلیل درخواست زیاد کاربران، می‌خواهد این دو محصولش را به اندروید 7 نوقا آپدیت کند. این در حالی است که ال‌جی دلیل آپدیت نشدن G4 و V10 به نسخه جدید را بهینه نبودن آنها برای اندروید نوقا اعلام کرده بود.

بر اساس گزارشی که نشریه کره‌ای Yonhap منتشر کرده، V10 در نیمه دوم 2017 اندروید نوقا را دریافت می‌کند، اما کاربران G4 باید تا سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی منتظر بمانند، هرچند که این تاریخ ممکن است تغییر کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۳/۲
الجی همیشع در اپدیت گوشی هاش سریع عمل کردع حالا نمیدونم چرا اینبارو باید منتظر اپدیت باشیم...و عزیزانی ک میگین Htc One M9 اپدیت دادع و هنوز الجی نداده هرهر اولا ک اپدیت اندروید اونم واسع V10 و G4 کار ساده ای نیست ک سریع بعد دو روز اپدیت رو بدع اونم پشت سر هم از G5 تا G4 دوما شما اگع خعای اچ تی سی رو دوس داری چرا ب منتشر شدن اپدیت الجی توجه میکنی یا خعلی تعصب داری نگا نکن اینو فقط با شما نیستم خیلیا قصد مسخرع کردن این برند و اون برندو دارن لطفا یکمی این کار هارو کنار بزاریم...تشکر?

omid

۱۳۹۶/۲/۱۳
داداش شما با دیتای گوشی برو تلگرام...3ساعت دووم نمیاره

ahmad

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
خ,ب نامردا برای G3 هم منتشر کنید

amir1975

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
جی4 گوشی بچه دبستانی ها نیست که از صبح تا شب باهاش بازی کنن و بعد بگن باتری اش ضعیفه داغ میکنه و ..
پس سونی psp vita رو برای چی تولید کرده؟ مخاطبش این دوستانمون هستند.
جی 4 با ظاهر منحصر بفردش گوشی جنتلمن ها است.
? الان یکسری حرصشون در میاد! البته مخصوصا اینجوری نوشتم!

رمضانی

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
اتفاقا من یکساله جی 4 دارم +اچ تی سی وان ام 8 .جی 4 که از نظر کاربری -دوربین-قدرت پردازش-کیفیت صفحه نمایش- داغ نکردن - امکانات و...قابل مقایسه با هیچ گوشی نیست.سامسنگ اس 6 و 7 هم کار کردم.6 که اصلا تو افسایده 7 هم که داغ میکنه.وان ام 8 هم از نظر دوربین یه کم ضعیفتره و الا عالیه از هر نظر.