خانهاخبار
لنوو تبلت هیبریدی Miix 320 را معرفی کرد

لنوو تبلت هیبریدی Miix 320 را معرفی کرد

یکی از محصولات لنوو در کنگره جهانی موبایل امسال تبلت هیبریدی جدید این شرکت بود که به نظر می‌رسد با هدف تسخیر بازار پایین‌رده‌های این نوع تبلت‌ها طراحی و تولید شده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۳
image

امروزه تبلت‌های هیبریدی بسیار محبوب شده‌اند و در کنگره جهانی موبایل امسال نیز شاهد رونمایی چندین محصول از این دسته بودیم. یکی از این محصولات را لنوو معرفی کرد. Miix 320 برای کسانی طراحی شده‌ که زیاد وقتشان را پای میز کارشان سپری نمی‌کنند، نیاز چندانی به پیشرفته‌ترین سخت‌افزارهای روز دنیا ندارند و ممکن است هر زمانی از شبانه‌روز و در هر جا لازم باشد از رایانه‌شان استفاده کنند.

Miix 320 یک تبلت – پی‌سی 10 اینچی با سیستم‌عامل ویندوز 10 است که با قیمت پایه 200 دلار از ماه آوریل وارد بازار می‌شود. البته با پرداخت این هزینه یک صفحه کلید جداشدنی و ترک‌پد نیز دریافت می‌کنید. این تبلت همراه با صفحه کلید 17.5 میلی‌متر ضخامت و 1.02 کیلوگرم وزن دارد و لنوو ادعا کرده است که باتری آن می‌تواند تا 10 ساعت جوابگوی نیاز کاربر باشد.

image

دیگر مشخصات این تبلت به شرح زیر است:

  • پردازنده Intel Atom X5
  • گرافیک Intel HD
  • حافظه رم تا 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی تا سقف 128 گیگابایت از نوع eMMC
  • صفحه‌نمایش 10.1 اینچی از نوع لمسی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل
  • پشتیبانی از وای‌فای و LTE
  • دو درگاه USB روی بدنه صفحه‌کلید
  • دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلو 2 مگاپیکسلی
image

با نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری این محصول متوجه می‌شوید که Miix 320 قرار نیست با عملکردش شما را حیرت‌زده کند. علاوه بر این قیمت پایه 200 دلاری آن احتمالا متعلق به نسخه دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی باشد که آن را هم‌رده با کروم‌بوک‌های رده‌پایین قرار می‌دهد. با این حال اگر انعطاف‌پذیر بودن دستگاه برایتان از عملکردش اهمیت بیشتری دارد، این تبلت هیبریدی می‌تواند گزینه‌ای دم‌دستی، ارزان‌قیمت و کار راه‌انداز برای شما باشد.

البته اگر دلسرد شده‌اید که این تبلت از اکتیو پن لنوو پشتیبانی نمی‌کند، باید این خبر را به شما بدهیم که این شرکت قول داده نسخه‌ای از این تبلت که ماه ژوئیه رونمایی می‌شود از این قابلیت برخوردار خواهد بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)