خانهاخبار
تیم کوک: انتظار اقدامات حرفه‌ای تر از اپل را داشته باشید

تیم کوک: انتظار اقدامات حرفه‌ای تر از اپل را داشته باشید

روز گذشته مدیران و اعضای هیئت مدیره اپل در جلسه‌ای شرکت کردند و طی این اتفاق، به سوال‌های خبرنگاران و افرادی که در این کنفرانس شرکت کرده بودند، پاسخ دادند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱

مدیران اپل روز گذشته طی یک جلسه، به پرسش‌های خبرنگاران در مورد شرکت اپل و محصولاتش پاسخ گفتند. قسمت جالب این ماجرا، سوال و جواب‌هایی بود که از مدیر عامل این شرکت؛ تیم کوک پرسیده شد. پرسش‌های زیادی با مدیر عامل کمپانی اپل مطرح شد که ما در این مطلب به مهم‌ترین موضوعاتی که به آنها پرداخته شد، اشاره می‌کنیم.

یکی از جالب‌ترین قسمت‌های این سوال و جواب‌ها، نظر تیم کوک در مورد فروش آيفون بود:

هدف ما هیچ‌وقت فروش بالا نبوده، بلکه فروش بهترین محصول را به عنوان مهم‌ترین هدف خود انتخاب کرده‌ایم. اما در سه ماهه پایانی سال گذشته، فروش خوبی در مورد آيفون را به چشم دیدیم.

در این قسمت موارد دیگری که طی سوال و جواب‌ها از تیم کوک به آنها اشاره شد را به اختصار بیان می‌کنیم:

  • اپل واچ بهترین فروش سه ماهه خود را به ثبت رساند.
  • اگر سرویس‌های اپل (مانند آیکلاد، آیتونز و ...) به عنوان یک شرکت جداگانه مشغول به کار بودند، مطمئنا در لیست Fortune 100 قرار می‌گرفتند.
  • در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون نفر در سرویس اپل موزیک اشتراک دارند.
  • هنوز بخش اعظمی از سود شرکت اپل از محصولات دیگر (به غیر از آیفون) به دست می‌آید. مک، واچ، سرویس‌های مختلف و آیپد، بخش اعظمی از سود این کمپانی را به خود اختصاص داده‌اند. انتظار اقدامات حرفه‌ای‌تر از اپل را داشته باشید. ما هیچ‌وقت خلاقیت و نوآوری را در محصولات خود فراموش نمی‌کنیم.
  • نظر تیم کوک در مورد دستگاه مک با صفحه نمایش لمسی: وقتی مردم به دنبال جایگزینی برای لپ‌تاپ هستند، از ما انتظار داشته باشید تا کارهای زیادی در این زمینه انجام دهیم. برای رسیدن به تکنولوژی‌های جدید، باید سادگی و بی‌آلایشی یک محصول را با قدرت محصولی دیگر ترکیب کنیم و به دیوایسی جدید برسیم.
image

مطمئنا با این اظهارات، باید منتظر یک سال درخشان از اهالی کوپرتینو باشیم. شایعات جدید حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا کنفرانسی را در فصل بهار برگزار کرده و در آن به معرفی آپید‌های جدید بپردازد. احتمالا مدل‌های جدیدی از آیفون در این کنفرانس رونمایی خواهد شد. اما این اتفاقات سبب نمی‌شود تا پرچمدار بعدی این شرکت؛ آیفون 8 را فراموش کنیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

mahnaz

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
دردو بلاتون بخوره تو سر شرکتهای دیگه.که تا دیروز جارو برقی میزدن نمیدونستن گوشی چیه الان واسه ما ادعای برتری میکنن.
هنوز زوده جهان سومی ها شماهارو بشناسن.اونایی که باید بشناسن میشناسن.درود بر شما

sink

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
آها آفرین تیم جان ...
اقدامات حرفه ای ترشون مثلا میشه درحد تکنولوژی ۲-۳ سال پیشه بقیه شرکت ها ...
خسته نباشی که بعد از اینکه هزار کمپانی صفحه های تاچ رو استفاده کردن کهنه کردن و از‌محصولاتشون حذف کردن ، الان بهت خبر رسید که همچین چیزی وجود داره
اپل کنفرانس میذاره آدم یاد مجلس مشروطه میوفته . یه عده عتیقه میشینن درباره تکنولوژی های عتیقه تر حرف میزنن .
دمت گرم تیم کوک خیلی نوستالژی هستی

کاظم

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
اپل اصیلترین شرکته

Arian

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
(هیچوقت خلاقیت و نو اوری را در محصولات خود فراموش نمیکنیم)
?????ajab

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
دمت گرم