خانهاخبار
آیفون بعدی ممکن است به یک نمایشگر خمیده OLED مجهز شود

آیفون بعدی ممکن است به یک نمایشگر خمیده OLED مجهز شود

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده است که احتمالا آیفون بعدی به یک نمایشگر خمیده از نوع OLED مجهز شود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰

اگر هنوز هم‌چشم به راه رسیدن خبری از آیفون 8 هستید، ما خبر دیگری برای شما داریم. روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داده است که آیفون بعدی ممکن است به یک نمایشگر خمیده از نوع OLED مجهز شود. در حال حاضر، شاهد استفاده از این نوع نمایشگرها درگوشی‌های سری ادج سامسونگ هستیم.

وال‌استریت ژونال همچنین ذکر کرده که ممکن است اپل بخواهد سه مدل آیفون را سال 2017 وارد بازار کند که یکی از مدل‌ها به نمایشگر OLED و دو مدل دیگر به نمایشگرهای استاندارد LCD مجهز خواهند شد. البته این تغییرات ارزان تمام نخواهند شد و ممکن است قیمت نهایی دستگاه به بیش از 1000 دلار نیز برسد که حتی از نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس باقیمت 969 دلار نیز گران‌تر خواهد بود.

image

نمایشگر آیفون بعدی قطعاً توسط سامسونگ تهیه خواهد شد؛ زیرا اپل پیش‌تر قراردادی به ارزش 4.3 میلیارد دلار را با این کمپانی برای تهیه نمایشگرهای اولد به امضا رساند و البته شاید سامسونگ تنها تولیدکننده‌ای باشد که می‌تواند نیازهای اپل را پاسخ دهد. شرکت JDI که پیش‌ازاین تولید نمایشگر برای آیفون‌های اپل را بر عهده داشت نیز به‌تازگی از نمایشگرهای منعطف خود رونمایی کرد؛ اما اعلام‌شده که این نمایشگرها تا قبل از سال 2018 تولید انبوه نخواهند شد و بنابراین سامسونگ تنها تولیدکننده نمایشگر برای آیفون بعدی خواهد بود.

به‌جز شایعات در مورد نمایشگر، تاکنون شایعات دیگری نیز در مورد آیفون بعدی منتشرشده است. برخی از این شایعات از وجود فناوری شارژ بی‌سیم، اسکنر عنبیه، دوربین سلفی 3 بعدی و طراحی شیشه‌ای خبر می‌دهند؛ اما تمامی این‌ها فقط در حد شایعه هستند و باید منتظر بود و دید مردان کوپرتینو چه تصمیماتی را برای آیفون بعدی اتخاذ خواهند کرد. پیش‌بینی شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

سالار

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
گوشی من اپل هستش خیلی هم عالیه اصلا هنگ نداره و اخه سامسونگ هنوز اسم نداشت این اپل دنیارو گرفته بود بعد ها که سامسونگ تقلید کرد دارای پیشرفت شد و با تقلیدش جلو افتاد والان از نظر. ظاهر زیباست ولی همش هنگ میکنه بدرد. نمیخوره .............

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
کلا اپل چند سال عقب تر از بقیه اس کیفیتش هم خیلی پایینه و فقط تقلید میکنه

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
بخاطر همین هروز سامهنگ داره به اپل غرامت میده خخخخ

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
چیشد؟ مگه صفحه خمیده اسیب وارد نمیکرد به صفحه نمایش ؟اپلی ها کجایید !بیاید تقلیدو ببینید ?(جالبه به هرکی میگی اپل فلان میگه تو از تکلونوژی عقبی خخخ)

علی تفرشی

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
استاد میشه بگید کدوم گوشی ها هر سال دارن تغییر طرح میدن؟ زبان طراحی میدونی چیه؟