خانهاخبار
با Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra سونی آشنا شوید

با Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra سونی آشنا شوید

سونی از دو گوشی میان‌رده جدید به نام‌های اکسپریا ایکس ای 1 و اکسپریا ایکس ای 1 اولترا پرده برداشت که از نظر مشخصات سخت‌افزاری، خصوصا دوربین، بسیار پیشرفته‌اند.
۱۳۹۵/۱۲/۹
image

سونی در کنفرانس امروز خود از چهار گوشی جدید رونمایی کرد که دوتا از آنها Xperia XA 1 و Xperia XA1 Ultra نام دارند. این دستگاه‌های جدید به ترتیب 5 و 6 اینچی هستند و در رده میانی بازار جای می‌گیرند، اما دوربین‌هایی دارند که با دوربین پرچمداران برابری می‌کند.

اکسپریا ایکس ای 1 اولترا با داشتن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار، چراغ فلاش و OIS مناسب عاشقان سلفی است. این ویژگی‌ها برای دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی آن نیز وجود دارد.

همانطور که گفتیم Xperia XA1 Ultra نمایشگر 6 اینچی Full HD دارد و از پردازنده Helio P20 مدیاتک و 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. ظرفیت باتری این گوشی 2700 میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

دومین گوشی Xperia XA1 نام دارد که سونی به حاشیه باریک نمایشگر 5 اینچی آن می‌بالد. این گوشی از دوربین‌های 23 و 8 مگاپیکسلی در عقب و جلو خود بهره می‌برد و مثل برابر بزرگ‌ترش مجهز به پردازنده Helio P20 مدیاتک است، اما حافظه رم آن 1 گیگ کمتر است. ظرفیت باتری اکسپریا ایکس ای 1 برابر با 2300 میلی‌آمپرساعت است و به جای USB-C از پورت قدیمی‌تر microUSB استفاده می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۳/۲۱
این گوشی عالیه یعنی جزو بهترین فیلم های دنیاست دوربین سلفی اض هم همتا نداره

مجید

۱۳۹۶/۳/۱۹
سری j سامسونگ2017 که رکورد سونی رو شکونده:))

Amir

۱۳۹۶/۲/۲۷
دوستانی که از گوشیهsony xperia xa1 ultraبد میگید لطفا بزارید ایران برسه بعد بگید تراحیش همیشه اینه من ایران نیستم این گوشی رم تازه 3روز میشه خریدم خیلیم عالیه صفحه ای که این گوشی داره گوشیای دیگه نداره بهتون قول میدم ایران برسه طرف دارش زیاد میشه

Masoud

۱۳۹۶/۲/۱۵
آقای سیدی این گوشی دارای یو اس بی نوع سی هست نه یو اس بی معمولی تو همه سایتا نوشتن عکسای گوشی هم اینو نشون میدن

امیر

۱۳۹۵/۱۲/۹
در عوض عرضش خیلی باریکه دیگه..کلا حاشیه نداشته باشه چجوری باید تو دست نگهش داشت؟