خانهاخبار
جی 6 اولین گوشی غیر پیکسلی با دستیار صوتی گوگل

جی 6 اولین گوشی غیر پیکسلی با دستیار صوتی گوگل

کمپانی ال‌جی در نمایشگاه موبایل بارسلون از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به «G6» رونمایی کرد. جی 6 اولین گوشی غیر پیکسلی است که با دستیار صوتی گوگل عرضه می‌شود.
۱۳۹۵/۱۲/۹

اگر خاطرتان باشد پیش‌ازاین برایتان نوشتیم که احتمالا ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را به دستیار صوتی گوگل مجهز کند و برای گرفتن اجازه استفاده از این دستیار صوتی مذاکراتی را با مانتین ویویی‌ها انجام داده است؛ اما شب گذشته در مراسم معرفی G6 به‌عنوان پرچم‌دار جدید ال‌جی بر تمام این شایعات مهر تأیید زده شد و اکنون شاهد آن هستیم که ال‌جی جی 6 اولین گوشی غیر پیکسلی است که با دستیار صوتی گوگل «Google Assistant» عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که ال‌جی برای اطمینان از صحت و کیفیت دستیار صوتی گوگل، همکاری بسیار نزدیکی را با این کمپانی صورت داده است و حتی شاهد آن هستیم که به همراه Google Assistant، سرویس‌های دیگری مانند Google Now و جستجوی صوتی گوگل نیز در جی 6 قرار داده‌شده است.

image

از طرف دیگر، برای ارائه یک تجربه کاربری بهتر، Google Assistant باید با اپلیکیشن‌های ال‌جی همگام‌سازی شود تا کاربران را قادر سازد که در سریع‌ترین زمان به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنند. همچنین در دستیار صوتی گوگل شاهد آن هستیم که از یک هوش مصنوعی قوی‌تر استفاده‌شده است و اکنون این دستیار صوتی می‌تواند به اطلاعات بیشتری از کاربران خود دسترسی داشته باشد. از مزیت‌های دیگری Google Assistant این است که از این دستیار صوتی می‌توانید در تمامی شرایط استفاده کنید و محدودیتی درزمینه نحوه و مکان استفاده از آن وجود ندارد.

نظر شما در مورد بکار‌گیری Google Assistant در ال‌جی G6 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)