خانهاخبار
اولین تصاویر گرفته شده با دوربین بلک بری کی وان مطلوب به نظر می‌رسند

اولین تصاویر گرفته شده با دوربین بلک بری کی وان مطلوب به نظر می‌رسند

در نمایشگاه MWC 2017 کمپانی بلک بری، تلفن هوشمند جدید خود با نام KEYoneرا معرفی نمود که دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. به‌تازگی تصاویر گرفته شده با دوربین این دیوایس در رسانه‌ها منتشر شد.
۱۳۹۵/۱۲/۹

تلفن هوشمند جدید بلک‌بری KEYone، یک دیوایس اندرویدی با کیبورد QWERTY است که در کنگره جهانی موبایل به دنیای تکنولو‌ژی معرفی شد. این تلفن هوشمند توسط TCL که کمپانی مادر بلک‌بری به حساب می‌آید، طراحی و ساخته شده است. بدنه پشتی KEYone که از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده، حس خوبی را هنگام لمس به کاربر هدیه می‌کند.

یکی از برتری‌هایی که محصول جدید بلک‌بری نسبت به مدل‌های پیشین به خود می‌بیند، بهبود عملکرد دوربین دیوایس است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX378 سونی که پیشتر روی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال شاهد آن بودیم، پشت دستگاه را مزین کرده و برای علاقمندان سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه باز (Wide Angle) در نظر گرفته شده است. با تغییراتی که طراحان بلک‌بری روی دوربین KEYone داده‌اند، دقت تصاویر بالا رفته و ثبت جزییات با کیفیت بیشتری انجام می‌پذیرد.

تصاویری به عنوان نمونه با دوربین بلک‌بری کی وان گرفته شده است که در ادامه به تماشای آنها می‌نشینیم. تصاویر با سایز و کیفیت اصلی قرار گرفته‌اند و به صبر و شکیبایی شما برای بارگذاری کامل نیاز دارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

m

۱۳۹۶/۲/۲۳
رو این عکس ها اصلا حساب نکنید مشخص نیست چطورگرفته شده، به هر حال این دوربینی هست که ازش تو گوگل پیکسل هم استفاه شده پس جز بهترین ها باید باشه.

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
حالا چشماشون تنگ میشه
عاقبت جنس کره ای و چینی

رامتین علیدوست از ساری

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
راستش اصلا توقع همچین کیفیت متوسطی از این گوشی نسبتا لاکچری نداشتم . در حد یک گوشی میان رده هوآوی عمل کرد !!!