خانهبررسی‌ها
بررسی ویدیویی Xiaomi Mi Mix

بررسی ویدیویی Xiaomi Mi Mix

شاید بیشتر مواقع برندهای چینی در صنعت موبایل را با نام کپی‌کار بشناسید. در بیشتر مواقع هم این صفت برای برخی از آن‌ها صدق می‌کند. اما در این بین برندهایی هم هستند که مهندسانشان در مورد محصولات فکر می‌کنند. یکی از این برندها شیائومی است که با عرضه Mi Mix نشان داد می‌خواهد آغازگر تحولی در صنعت موبایل باشد. در ادامه بررسی شیائومی می میکس را بخوانید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۵/۱۲/۷

فیلم‌های علمی – تخیلی را دیده‌اید؟ در این فیلم‌ها ماشین‌های پرنده، ربات‌های هوشمند و محصولات دیجیتالی بدون قاب را که تنها از یک شیشه تشکیل شده‌اند می‌توان نمونه‌ای از آینده دانست. تا رسیدن به دو مورد اول هنوز راه زیادی در پیش داریم، اما به مورد سوم تا حد زیادی نزدیک شده‌ایم. چرا می‌گوییم تا حدی؟ زیرا لبه‌های صفحه‌نمایش گوشی می میکس مانند آنچه در تصاویر رسمی‌اش منتشر شده بود نازک نیست و این لبه‌ها قابل مشاهده‌اند. باوجوداینکه گوشی در واقعیت از عکس‌های رسمی‌اش فاصله دارد، هنوز هم بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار کمترین بزل (فاصله صفحه‌نمایش تا لبه‌های گوشی) را دارد.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Miran

۱۳۹۶/۱/۴
سلام خدمت مدیریت سایت جی اس ام لطفا گوشی mate 9 هم بررسی ویدئویی انجام بدید با تشکر منتظر پاسخ شما هستم

bab

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
سالار
سلام خدمت دوست عزیز من هم تا اخر هفته این گوشی رو میخرم و ممنون شدم که قیمت این گوشی رو گذاشتید
فقط این قیمت مال نسخه 64 گیگ هست درسته
چون نسخه 32 گیگش رو هم دارن تولید میکنن
همیشه دنبال بهترین با پول کم بودم که با برند شیاومی اشنا شدم :)

Salar

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
آقا من خریدم می 5 اس رو بلاخره!
گوشی بسیااااار خوش دست، سبک و نرم و حرفه ای هستش. حال میکنی باهاش. با کلی جستجو توی بازار موبایل و علاالدین و چارسو و شنیدن قیمتای مختلف خریدم. چون رسمی وارد نمیشه، گارانتی نداره و خیلیا قیمتهای پرت میگن (حداکثر 80 تومن گرونتر). قاب و گلس هم فقط شیائومی فروشی ها دارن. و در نهایت 1220 خریدم. دوربینش رو خیلی تردید داشتم چون میگفتن در حد پرچمدار نیست ولی می 5 اس واقعا عکسای خوبی میندازه حتی نور کم. رسمی وارد شه گرون میشه خیلی هم گرون میشه.
Ram 4 هم بخر که خیالت راحت راحت باشه. 32 گیگ حافظه یا 128.

فرهاد

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
عجب تلفنی

_bab_

۱۳۹۵/۱۲/۸
مرسی واقعا مرسی