خانهاخبار
اپل پارک؛ مقر اصلی جدید شرکت اپل

اپل پارک؛ مقر اصلی جدید شرکت اپل

چیزی به پایان ساخت و ساز مقر اصلی جدید شرکت اپل باقی نمانده است و به زودی کارمندان اپل به این مجموعه نقل مکان می‌کنند. اپل در آستانه افتتاح مقر جدید خود نام اپل پارک را برای آن برگزیده است.
۱۳۹۵/۱۲/۷

اپل از سال 2013 در حال ساخت مقر جدید شرکت خود در کوپرتینوی کالیفرنیاست؛ مقری که به شکل سفینه فضایی طراحی شده است و اکثر کاربران آن را با نام Apple Campus 2 می‎شناسند.

چند روز پیش این شرکت اعلام کرد نام رسمی مقر جدیدش Apple Park خواهد بود و کارمندان اپل از ماه آوریل همین سال به آن نقل مکان می‌کنند. البته پروسه جابه‌جایی بیش از 12 هزار نفر به اپل پارک کمی طول خواهد کشید و نزدیک 6 ماه زمان خواهد برد که در این روند تکمیل ساختمان و پارکینگ‌ها نیز ادامه پیدا می‌کند.

مسئولان اپل تصمیم گرفته‌اند به احترام مدیرعامل فقید شرکت نام استیو جابز را روی سالن کنفرانس 1000 نفری این مجموعه بگذارند. این سالن کنفرانس یکی از مرتفع‌ترین نقاط اپل پارک است که بر فضای سبز و ساختمان اصلی مشرف است.

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی اپل را ببینید که برای اپل پارک منتشر کرده است.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Amir446

۱۳۹۵/۱۲/۸
عمو جان شما اگه ۱۸ سالت باشه من دوبرابره سن تو رو دارم .

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۸
با تشکر
Amir446
14 ساله از ورامین

Amir446

۱۳۹۵/۱۲/۸
پارک آبی اپل .. دارای لژ خانوادگی

T.O.P

۱۳۹۵/۱۲/۸
ببخشید شما معلومه چی میگید?????تویه جا کامنت میذارید زن دارید. یه جا دیگه میگید مجردید. یه جا گفتید سی سالتونه و کارشناسی ارشد خوندید الان میگید سرباز.....????

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۸
خدا یک عقلی بت بده
اپل سیاره هم بسازه باز فکر میکنی کارش تموم شده و پول نداره و هیچکی نمیخره
از خدا خیلی برات میخوام