خانهاخبار
موتو مادها تا سه سال آینده از گوشی‌های سری موتو Z پشتیبانی می‌کنند

موتو مادها تا سه سال آینده از گوشی‌های سری موتو Z پشتیبانی می‌کنند

یکی از شرکت‌هایی که توانست تا حدی مفهوم گوشی‌های ماژولار را به واقعیت تبدیل کند موتورولا بود. این شرکت ایده پروژه آرا را مطرح کرد که در حال حاضر گوگل مالکیت آن را دارد. گوشی‌های موتو زد در حال حاضر محبوب‌ترین گوشی ماژولار موجود در بازارند.
۱۳۹۵/۱۲/۵

در سال ۲۰۱۶ دو شرکت ال‌جی و موتورولا از طراحی ماژولار در پرچم‌داران خود استفاده کردند که با استفاده از آن می‌توان لوازم جانبی مختلف مانند دوربین، بلند گو، پروژکتور و ... را به گوشی‌های G5 و موتو Z متصل کرد. اما در این بین موتورلا موفق‌تر ظاهر شد.

از طرفی ال‌جی پس از ناکامی در فروش G5، استفاده از طراحی ماژولار را کنار گذاشت، بنابراین ماژول‌های G5 (که ال‌جی آن‌ها را Friends می‌نامد) تنها با این گوشی سازگاری دارند و در غیر این‌صورت کاملا بلااستفاده هستند. اما خوشبختانه موتورولا به تصمیم خود در توسعه اسمارت فون‌های ماژولار ادامه می‌دهد و شرکت مادر آن، یعنی لنوو، هدف‌گذاری بلند مدتی برای تولید این مدل گوشی هوشمند دارد.

image

شارای شمس، مدیر کل بخش خاورمیانه گوشی‌های هوشمند لنوو، در مصاحبه با نشریه پاکستانی اکسپرس تریبون اعلام کرد که این شرکت برای ماژول‌های موتو ماد برنامه‌هایی دارد.

شمس در این مصاحبه عنوان کرد:

امسال ۱۲ موتو ماد معرفی خواهیم کرد که با گوشی‌هایی که تا سه سال آینده تولید می‌شوند سازگار خواهند بود.

صحبت‌های آقای شمس به این معنی است که کسانی که موتو Z سال ۲۰۱۶ را در اختیار دارند هم می‌توانند بدون نگرانی گوشی خود را با مدل‌های سه سال‌ آینده این شرکت جایگزین کنند و برای ماژول‌های جدید هم هزینه اضافی پرداخت نکنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)