خانهاخبار
پرداخت اینترنتی اسنپ برای آیفون غیرفعال شد (راه حل)

پرداخت اینترنتی اسنپ برای آیفون غیرفعال شد (راه حل)

روز گذشته اسنپ سرویس پرداخت درون برنامه این اپلیکیشن را برای کاربران iOS غیر فعال کرد. اما هنوز‌ هم راه‌های دیگری برای پرداخت غیر نقدی وجود دارد که در ادامه می‌توانید از آن آگاه شوید. با جی‌اس‌ام‌ همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۲/۴

اپل به‌ تازگی قانون جدیدی برای فروشگاه اینترنتی AppStore وضع کرده که به‌ موجب آن استفاده از تمام سرویس‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای به‌جز In-App Purchase حساب کاربری اپل (Apple ID) ممنوع شده است. بدین ترتیب به توسعه‌دهندگانی که از سرویس های پرداخت درون برنامه شخص ثالث در برنامه‌های خود استفاده می‌کنند اخطار داده شده در صورتی که اپلیکیشن‌های آنان از سرویسی به غیر از پرداخت درون برنامه‌ای با Apple ID استفاده کنند، اپلیکیشن‌شان در AppStore حذف خواهد شد. پیش از این شاهد حذف اپلیکیشن دیجی‌کالا در AppStore نیز به همین دلیل بودیم. این محدودیت برای تمامی کشور‌ها از سوی اپل ایجاد شده و فقط مختص اپلیکیشن‌های ایرانی نیست. در واقع اسنپ با غیرفعال کردن پرداخت اینترنتی از حذف این اپلیکیشن در AppStore توسط اپل جلوگیری کرده و چاره دیگری نداشته است. 

image

اما هنوز هم راه‌هایی به جز پرداخت نقدی برای کاربران آیفون وجود دارد. ساده‌ترین راه برای پرداخت سفرتان در اسنپ USSD است. شما می‌توانید با شماره‌ گیری کد #76277*724* مبلغ سفرتان را وارد کرده و با کارت بانکی پرداخت کنید. همچنین امکان استفاده از شارژ آنلاین حساب نیز وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
لطفا حتما اشاره کنید که کد شارژ همان حروف
Snapp
روی گوشیهای موبایل هست و کسی نیاز به حفظ کرده این کد ندارد.
*724*Snapp#
*724*76277#

ساسان روحی پور

۱۳۹۵/۱۲/۷
با شارژ کردن دلخواه کیف پول مانند برنامه آپ میشه به راحتی هزینه سفرها رو پرداخت کرد