خانهاخبار
Huawei Nova lite رسما معرفی شد

Huawei Nova lite رسما معرفی شد

هوآوی از گوشی میان رده جدیدی رونمایی کرد که ظاهر آشنایی دارد. هوآوی نوا لایت نام این گوشی جدید است که احتمالا در بعضی کشورها با نام P8 lite (2017) به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۵/۱۲/۴
image

چند هفته پیش در گزارشی آمده بود که هوآوی قصد دارد از مدل 2017 پی8 لایت رونمایی کند؛ سرانجام روز گذشته این گوشی میان‌رده با نام رسمی Nova lite در ژاپن معرفی شد.

نوا لایت، که هنوز قیمتش مشخص نیست، نمایشگر 5.2 اینچی Full HD، پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 655 و 3 گیگابایت حافظه رم در اختیار دارد و حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست.

این گوشی به صورت پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا استفاده می‌کند. دوربین اصلی Nova lite کیفیت 12 مگاپیکسلی دارد و دوربین جلو آن 8 مگاپیکسلی است. اسکنر اثر انگشت دستگاه در پشت آن تعبیه شده است و از باتری‌ای با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

نوا لایت در ابتدا وارد بازارهای چین، فنلاند و ژاپن می‎‏شود و سپس آن را در سایر کشورها خواهیم دید؛ البته ممکن است نام دیگری بر آن گذشته شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

احمد

۱۳۹۶/۹/۲۹
گوشی شبیه به هم ینی چی؟خب شما میخای هر روز یه گوشی بزنن که 360درجه با قبلی فرق داشته باشه؟؟؟؟؟؟?دوما چرا این انتقاد رو از اپل نمیکنید؟؟؟خب اونم گوشیاش شبیه همن دیگه

محمد

۱۳۹۶/۱/۴
نه اقا چرا الکی میگی این یه چیز دیگه است اون یه چیز دیگه

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۲/۷
بله

IRAN ایران

۱۳۹۵/۱۲/۴
هواوی و سامسونگ شورشو در آوردند
هرروز یه گوشی شبیه به هم

پوریا

۱۳۹۵/۱۲/۴
آقای سیدی ایا این نُوا لایت همون آنر 8 لایته ؟