خانهاخبار
مایکروسافت از ارائه نسل دوم هولولنز منصرف شده است

مایکروسافت از ارائه نسل دوم هولولنز منصرف شده است

شایعات جدید حکایت از آن دارند که مایکروسافت از عرضه نسل دوم هولولنز منصرف شده است و قصد دارد روی نسل سوم این فناوری کار کند.
۱۳۹۵/۱۲/۴

براساس مطلبی که در وبسایتthurrott  منتشر شده، کمپانی مایکروسافت از ارائه نسل دوم تکنولوژی هولولنز منصرف شده است و قصد دارد بجای نسخه دوم، روی نسخه سوم این تکنولوژی کار کند .برخی منابع دلیل این تصمیم مایکروسافت را نبود رقیبی جدی در حوزه واقعیت افزوده برای این کمپانی اعلام کرده‌اند. بنابراین مایکروسافت می‌تواند با آسایش خاطر بر توسعه نسل‌های جدید هولولنز تمرکز کند.

توسعه نسل سوم هولولنز می‌تواند این اطمینان را به مایکروسافت بدهد که محصولش سریع‌تر به بازار عرضه می‌شود و همچنین از آخرین تکنولوژی‌های موجود نیز در آن استفاده شده است. نسل سوم هولولنز می‌تواند برای گیمرها محصولی شگفت‌انگیز باشد.

image

گفتیم که مایکروسافت می‌تواند محصولش را سریع‌تر وارد بازار کند، اما نباید پیش از سال 2019 منتظر رونمایی از ورژن سوم هولولنز باشیم! وبسایت thurrott اعلام کرده که نسل سوم هولولنز برای سال 2019 هدف‌گذاری شده است. البته قیمت هولولنز نسل سوم نیز قطعا ارزان تمام نخواهد شد و شاید مجبور باشید برای خرید یکی از آنها مبلغ نسبتا بالایی پرداخت کنید.

البته تمام اخبار منتشرشده در این مورد فقط در حد شایعه است و هنوز هیچ خبر رسمی‌ای منتشر نشده، اما وبسایت thurrott یکی از منابع خبری معتبر در زمینه اخبار کمپانی مایکروسافت محسوب می‌شود. اما یک نکته در اینجا بدیهی است و آن این است که مایکروسافت قطعا به دنبال ارائه محصولی خواهد بود که تاثیری جدی بر بازار داشته باشد. پیش‌بینی شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۱۲/۴
تیتر یه چیزی به کاربر منتقل میکنه متن یه چیز دیگه!!
جوری تیتر زدید انگار توسعه هالولنز کلا لغو شده!!
البته جی اس ام با مایکروسافت دشمنی نداره!!داره؟؟