خانهاخبار
تصاویری لو رفته از تبلت Galaxy Tab S3 در تایوان

تصاویری لو رفته از تبلت Galaxy Tab S3 در تایوان

تصاویر جدیدی از تبلت Galaxy Tab S3 منتشر شده است که از بدنه شیشه‌ای این دیوایس (هم جلو و هم پشت) خبر می‌دهد. سامسونگ احتمالا تبلت گلکسی تب اس3 را در کنگره جهانی موبای معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۲/۳

ازآنجاکه سامسونگ برای رونمایی از گلکسی اس8 در کنگره جهانی موبایل آماده نیست، Galaxy Tab S3 را در این رویداد معرفی خواهد کرد. به این موضوع در دعوت‌نامه رسمی سامسونگ اشاره شده است و تبلت گلکسی تب اس3، احتمالا خیلی زود پس از معرفی، عرضه می‌شود چراکه گواهینامه‌های FCC، بلوتوث و وای-فای را دریافت کرده است.

image

این تبلت حالا گواهینامه کمیته ملی ارتباطات تایوان را به‌دست آورده است و این بدان معناست که مجوز لازم برای عرضه در این کشور را دارد. دریافت این گواهینامه منجر به لو رفتن دو عکس از این تبلت شده است. این تصاویر تبلتی را با شماره مدل SM-T820 نشان می‌دهد که قابلیت وای فای دوبانده دارد اما از LTE داخلی پشتیبانی نمی‌کند.

گرچه تصاویر منتشرشده زیاد واضح نیست اما حاکی از طراحی به اصلاح "glass sandwich" تبلت است که پیش‌ازاین در گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ، از Galaxy S6 به بعد دیده شده بود. در این طراحی، جلو و پشت دیوایس پوشش شیشه‌ای دارد و در بین آن‌ها از یک لایه فلزی استفاده شده است.

image

اگر همین نسخه از تبلت وارد بازار شود، باید ببینیم بدنه پشتی آن چقدر در برابر خراشیده شدن مقاوم است و مصرف‌کنندگان چقدر برای خرید تبلتی مشتاقند که احتمالا در برابر خش افتادن زیاد مقاوم نیست.
تبلت Galaxy Tab S3 احتمالا صفحه‌نمایشی 9.7 اینچی با رزولوشن 1048 در 1536، تراشه اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم، تا 64 گیگابایت حافظه، دوربین پشت 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی خواهد داشت. در داخل جعبه این تبلت یک قلم S-Pen نیز وجود دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)