خانهاخبار
با MotherBox امکان شارژ بی‌سیم واقعی فراهم می‌شود

با MotherBox امکان شارژ بی‌سیم واقعی فراهم می‌شود

شرکت Yank Tech وعده ساخت شارژر بی‌سیم واقعی داده است که برای شارژ کردن دیوایس شما، به تماس مستقیم فیزیکی نیاز ندارد. شارژر بی‌سیم MotherBox امکان شارژ کردن دیوایس شما از فاصله 50 سانتیمتری را دارد.
۱۳۹۵/۱۲/۳

سالهاست کمپانی‌های حوزه تکنولوژی، قابلیت شارژ بی‌سیم واقعیِ دیوایس‌ها را به کاربران وعده می‌دهند. متاسفانه در فناوری شارژ بی‌سیم کنونی، دیوایس شما باید با پد شارژر یا شارژر القایی، تماس مستقیم فیزیکی داشته باشد که گرچه استفاده از آن، از شارژرهای سنتی سیمی آسان‌تر است، اما آن شارژ بی‌سیم جادویی واقعی وعده داده‌شده، نیست.

image

MotherBox پروژه‌ای است که برای تامین مالی در سایت Indiegogo قرار گرفته است و ادعا می‌کند توان ارائه قابلیت شارژ بی‌سیم واقعی را دارد. کمپانی Yank Tech، شرکت سازنده مادرباکس، مدعی است این دیوایس در فاصله 50 سانتیمتری گوشی، می‌تواند 2 وات انرژی در آن ذخیره کند. با کم شدن فاصله، نرخ شارژ بهبود می‌یابد: مادرباکس در فاصله 25 تا 38 سانتیمتری، توانی معادل 4 وات تامین می‌کند؛ توان تامین شده توسط این دستگاه در فاصله 13 تا 20 سانتیمتری، 8 وات و در فاصله کمتر از 13 سانتیمتر، 10 وات است.

چند نکته جالب در مورد MotherBox وجود دارد. هنگامی که این دیوایس بیست‌وجهی گوشی شما را شارژ می‌کند، خودش باید به برق متصل باشد (شرکت سازنده نسخه کوچک‌تر و قابل‌حملی از این دیوایس ارائه می‌کند که با باتری کار می‌کند و برد آن بسیار کمتر است). علاوه بر این، برای شارژ بی‌سیم، باید یک دریافت‌کننده به پشت گوشی وصل شود و خروجی آن به ورودی شارژ گوشی متصل شود تا MotherBox کار کند (شرکت Yank Tech وعده داده است از پورت لایتنینگ، Micro USB و USB-C پشتیبانی کند).

وعده‌های Yank Tech، وعده‌های بزرگی هستند؛ به‌خصوص برای کمپانی تازه تاسیسی که برای اولین محصول سخت‌افزاری خود از طریق کراودفاندینگ سرمایه جذب می‌کند. قیمت این شارژر بی‌سیم از 79 دلار آغاز می‌شود و کمپانی قول داده است محصولات خود را در ماه سپتامبر به مشتریان برساند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۳
من به اینا نمیگم بی سیم .اون وقت که من شارژر رو تو اتاق وصل کردم و تو اتاق دیگه گوشیم بی سیم شارژ شد لون موقع می گم بی سیم