خانهاخبار
قابلیت استوری به زودی به واتس اپ اضافه می‌شود

قابلیت استوری به زودی به واتس اپ اضافه می‌شود

همانطور که می‌دانید، مدتی است که قابلیت درج استوری به اینستاگرام اضافه شده است و ظاهرا مسئولان WhatsApp نیز به این فکر افتاده‌اند تا این امکان را تحت عنوان استاتوس به کاربران خود تقدیم کنند.
۱۳۹۵/۱۲/۳

اپلیکیشن واتس‌اپ در بیست و چهارم فوریه، تولد ۸ سالگی خود را جشن می‌گیرد. در ابتدای امر و در بدو ورود این اپلیکیشن به دنیای تلفن‌های هوشمند، قسمتی برای درج استاتوس یا همان حال و اوضاع روزانه افراد وجود داشت که گزینه‌های پیش‌فرض، تنها امکانی بود که شما می‌توانستید از آن برای بیان حالت خود استفاده کنید. در بین این موارد، گزینه‌ای به اسم Battery about to die نیز به چشم می‌خورد که از دید برخی کاربران، جالب به نظر می‌آمد. قابلیت ارسال پیام از سال ۲۰۰۹ به این نرم‌افزار اضافه شد. اما کمبود قابلیت شخصی‌سازی استاتوس تا به امروز، در واتس‌اپ حس می‌شد.

image

از امروز، کاربران این اپلیکیشن محبوب، آپدیتی را دریافت خواهند کرد که به موجب آن می‌توانند به وسیله دوربین دیوایس‌شان، اقدام به ضبط ویدیو یا عکاسی کرده و آن را در قالب یک عکس یا فیلم که پس از مدتی به صورت خودکار حذف می‌شود؛ مانند استوری در اینستاگرام، با دوستان خود به اشتراک بگذارند. تصاویر و فیلم‌های ثبت شده از این طریق به صورت کامل رمزنگاری خواهند شد و مسئولان واتس‌اپ، امنیت بالای آن را تضمین کرده‌اند.

image

امروزه، حدوده ۵۰ میلیارد پیغام توسط کاربران واتس‌اپ به صورت روزانه ارسال می‌شود که شامل ۳.۳ میلیارد عکس، ۷۶۰ میلیون فیلم و ۸۰ میلیون فایل گیف می‌شود. در طول سال گذشته، ارسال عکس و فیلم در این اپلیکیشن به ترتیب دو و سه برابر شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

على رضا

۱۳۹۵/۱۲/۶
سلام خسته نباشيد
الان كسانى كه اندرويد دارن اين قابليت اضافه شده اما به IOS اضافه نشده ولي استاتوس حذف شده آيا اين قابليت واسه IOS هم مياد ؟

m.dehnabi

۱۳۹۵/۱۲/۳
استوری قابلیتی هست که به شما اجازه میده یک فیلم یا عکس رو به مدت ۲۴ ساعت با دیگران به اشتراک بگذارید و بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار حذف میشه

ارسان

۱۳۹۵/۱۲/۳
سلام.نخیر.تلگرام این قابلیت رو داره.از نرم افزار قفل اپلیکیشن ها استفاده کنید.

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۵/۱۲/۳
تابحال از اینستاگرام و فیسبوک استفاده نکردم و نخواهم کرد.
لطفا یه نفر بگه این قابلیت استوری چیه؟
و
آیا واتس اپ رو میشه از داخل خود برنامه ، براش پسوورد گذاشت؟
اگر این امکانش هست یه نفر لطفا راهنمایی کنه
سپاس