خانهبررسی‌ها
بررسی ویدیویی Meizu M3S

بررسی ویدیویی Meizu M3S

در گروه گوشی‌های خیلی ارزان‌قیمت انتخاب‌های متنوعی وجود ندارد، اما چند گوشی هستند که در این بازه قیمتی، علاوه بر کیفیت ساخت خوب، امکاناتی در حد و اندازه گوشی‌های میان‌رده ارائه می‌کنند. میزو ام 3 اس یکی از آن‌هاست که در بررسی امروز در موردش صحبت می‌کنیم.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۵/۱۲/۱
کمپانی‌های چینی معمولا رده میانی بازار را هدف قرار می‌دهند که به سبب تعداد زیاد کاربرانش یکی از پرسودترین رده‌های بازار است. میزو در رده میانی و ارزان‌قیمت فعالیت زیادی دارد و گوشی‌هایی تولید می کند که نسبت به قیمتشان ارزش خرید بسیار بالایی دارند. امروز یکی از بهترین و جدیدترین محصولات این کمپانی یعنی میزو ام 3 اس را بررسی می‌کنیم تا اگر قصد خرید گوشی‌ای ارزان‌قیمت دارید با آگاهی از مزایا و معایبش تصمیم بگیرید که آن را در لیست خریدتان قرار دهید یا خیر.

 

 

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

احمد

۱۳۹۶/۱/۳۱
تقریبا دو ساعت ! مانند تمام میان رده ها که فست شارژ ندارن

احمد

۱۳۹۶/۱/۳۱
او تی جی داره داش

milad

۱۳۹۶/۱/۳۱
سلام
همه چی در فیلم توضیح داده شد الا دارا بودن قابلیت otg

مهمان

۱۳۹۶/۱/۱۴
لطفا پاسخ بدید
زمان شارژ شدن از صفر تا صد چقدره؟

احمد

۱۳۹۵/۱۲/۴
سلام با عرض ادب
دوستان محترم کسانی که این گوشیو میخوان بخرن شدیدا پیشنهاد میکنم و اگه نظرشونو عوض کنن بدترین اشتباه روکردن چونکه بهترین گوشی تو رنج خودشه البته 16 گیگ! اقای شکوری توی دوربین واقعا کم لطفی کردن من خیلیم راضیم سرعتشم خوبه نمیخوایم عکس هنرمندی بگیریم که '! در کل من 32 گیگ گرفتن پیشنهاد میکنم با صد تومن اختلاف اینو بگیرید فرقی هم نداره اما قوی تره خیلی ممنون یا حق