خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: هوآوی مورد اعتمادترین برند چینی بازار ایران

نتیجه نظرسنجی: هوآوی مورد اعتمادترین برند چینی بازار ایران

کاربران جی اس ام در نظرسنجی هفته گذشته ما شرکت کردند و مورد اعتمادترین برند چینی بازار را انتخاب کردند.
۱۳۹۵/۱۲/۱
image

گوشی‌های چینی روزبه‌روز در بازارهای جهانی و کشورمان بیشتر می‌شوند و با قیمتی وسوسه‌کننده توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند. این گوشی‌ها در مقایسه با همرده‌های خود قیمتی به مراتب کمتر دارند و مشخصاتشان گاهی حتی بهتر از آنها‌ست، پس اولین سوالی که با دیدن آنها در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود این است که چرا به‌سراغ خرید این گوشی‌ها نروم.

اما می‌دانیم مشخصات یک گوشی به تنهایی نشان‌دهنده خوب بود آن نیست و عوامل تاثیرگذار دیگری همچون آپدیت منظم گوشی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و ... نیز هستند که هنگام خرید گوشی باید به آن دقت کرد. به همین خاطر در نظرسنجی هفته گذشته از شما کاربران عزیز جی اس ام در مورد خرید گوشی‌های چینی سوال کردیم و پرسیدم: به کدام یک از برندهای چینی بیشتر اعتماد دارید؟

همانطور که دور از انتظار نبود برند هوآوی که تقریبا شناخته‌ترین برند چینی در ایران(و همچنین پرفروش‌ترین برند چینی در جهان) است از نظر کاربران قابل اعتمادتر شناخته شده است و پس از آن با اختلاف فاحشی برندهای شیائومی و لنوو قرار دارند. شیائومی با اینکه تازه‌واردتر از لنوو به بازار کشورمان است اما بیشتر از این شرکت مورد اعتماد کاربران قرار گرفته و دلیل این امر شاید ناشناخته بودن این شرکت در عرصه گوشی‌های هوشمند باشد؛ شرکتی که لپتاپ‌ها و تبلت‌های قدرتمندش زبانزد است.

این روزها سروکله برندهای چینی بیشتر از پیش در کشورمان پیدا شده و باید دید این برندهای نوظهور بازار، چطور می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

ehsan

۱۳۹۷/۳/۲۱
به جایی رسیدیم که سر این چیزا بحث میکنین
بابا هرکی یه نظری داره...

Amin

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
ایسوس تایوانه عزیز .

فرشید

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
شرکت ایسوس مگه چینی نیست اعتماد مردم از ایسوس به هواوی بیشتره که.مخصوصا توی لب تاب ها

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۶
دوست عزیز آمار فقط اشاره به پرفروش بودن گوشی هوآوی میکنه که بعد از چه گوشی هایی قرار دارد نه کیفیت ساخت گوشی. در ضمن برای چنین اظهار نظری باید شناخت کافی در مورد تمام برندهایی که شما نام بردید داشت که احتمال نمیدهم شما در این زمینه اطلاعات کاملی داشته باشید. من فکر میکنم میشود از برند محبوبتان تعریف کنید بدون آنکه برند های دیگر را زیر سوال ببرید. مثلا برند شیانومی در کشور چین معروف به اپل چینی میباشد بخاطر کیفیت ساخت بالا و یا برند موتورولا که توسط لنوو خریداری شده در آمریکا به محبوبیت اپل میباشد از نظر کیفیت ساخت بالا. موفق باشید

Sm

۱۳۹۵/۱۲/۶
آقا حسین سومیشم خودتی(سه روز دیگه پی ده معرفی میشه اونوقت میفهمی هواوی چیه)