خانهاخبار
نسل پنجم اپل TV با پشتیبانی از رزولوشن 4K در راه است

نسل پنجم اپل TV با پشتیبانی از رزولوشن 4K در راه است

احتمالا امسال باید شاهد عرضه نسل پنجم اپل TV با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K باشیم.
۱۳۹۵/۱۱/۳۰

اپل TV یکی از محصولات کمپانی اپل است که برای رقابت در حوزه‌ محتواهای ویدئویی عرضه شد و به نسبت هم توانست موفقیت‌هایی را کسب کند. اما در چند سال اخیر و به خاطر رقابت سنگین با غول‌هایی مانند آمازون و Roku، فروش اپل تی وی اوضاع چندان مناسبی ندارد و به همین دلیل کمپانی اپل سعی دارد برای ماندن در کورس رقابت، ویژگی‌های جدیدی را به این دستگاه‌ها اضافه کند. اپل TV‌ها نسل به نسل سیر تکامل خود را پیموده‌اند و در سال 2017، کوپرتینویی‌ها قرار است از نسل پنجم آنها رونمایی کنند. گفته شده است که پنجمین نسل از اپل TV به پشتیبانی از رزولوشن 4k مجهز خواهد شد.

image

حتی با وجود کاهش فروش اپل TV، اما به نظر نمی‌رسد که اپل قصد داشته باشد میدان رقابت را به آمازون و... واگذار کند؛ زیرا این کمپانی به تازگی مدیرسابق پروژه Amazon Fire TV یعنی Timothy D. Twerdahl را به خدمت گرفته است تا عهده‌دار بخش اپل تی وی باشد. کمپانی اپل سال‌هاست که تلاش‌های متعددی را در زمینه تلویزیون‌ها انجام داده است و حتی در این راه و در مذاکره با شرکت‌های رسانه‌ای شکست خورده است. اما استخدام Twerdahl شاید بتواند مرهمی بر زخم‌های اپل در زمینه فعالیت در حوزه رسانه‌ای باشد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
اپل فقط گوشی و لپ تاپ . دیگر محصولاتش زیاد شاخته نیستن.

italodance

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
با اینکه از طرفداران مدیای اپلم ولی گوگل پلی تو این مورد زودتر و بهتر عمل کرده الان عرضه فیلمهای 4K در انجا بیشتر از ایتونز که خیلی تو مخه از اون بدتر سایز حافظه فعلی تبلهای ایپد هست که از 256 بیشتر تجاوز نمیکنه اپل بایستی از ماکروسافت هم یاد بگیره حجمهای بالاتر نظیر1 و حتی 2 و 3 ترایایتی رو ایپد ها به خصوص سری پرو ها بگذاره که برای ارشیو خریدهامون نیازمندیم. اقدام ماکروسافت برای حجم حافظه بیشتر تو تبلت قابل تقدیر و اینو به اپل خورده می گیرم (هر چند قیمت هم در سرفیس ها بالاتر می رود)
با این وجود همچنان فضای ابری برای خریدها جهت استریم داریم ولی ارشیو دیجیتالی و مهیا فقط در یک دیوایس رو ترجیح میدم.