خانهاخبار
اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد

اولین تصاویر واقعی P10 منتشر شد

پرچمدار جدید هوآوی به زودی در نمایشگاه MWC 2017 رسما معرفی خواهد شد، اما تصاویر آن زودتر از زمان معرفی در فضای اینترنت منتشر شده است. در ادامه مطلب می‌توانید تصاویر پی 10، پرچمدار جدید هوآوی، را در تمامی جهات مشاهده کنید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹

پیش از این رندرهای زیادی از P10 پرچمدار جدید هوآوی منتشر شده بود. اما هرچقدر هم تصاویر رندرشده بادقت و باکیفیت باشند، مانند تصاویر واقعی محصول نیستند. گویا این روزها قسمت نیست هیچکدام از کمپانی‌های سازنده گوشی‌ هوشمند بتواند محصول جدیدش را پیش از رونمایی رسمی مخفی نگه دارد. البته این احتمال نیز وجود دارد که افشای تصاویر یک محصول پیش از معرفی رسمی نوعی بازارگرمی به حساب آید و تب و تاب بیشتری برای طرفداران و خریداران ایجاد کند. به هر حال مانند دیگر پرچمداران ساعاتی پیش عکس‌های P10 قبل از رونمایی رسمی لو رفت. پرچمدار جدید هوآوی به‌زودی در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اما اکنون با لو رفتن تصاویر پی ۱۰ می‌توان اطلاعات بیشتری از آن داشت.

image

همان طور که مشاهده می‌کنید پی ۱۰ شباهت بسیار زیادی به پی ۹ دارد. حسگر اثرانگشت پی ۱۰ به قاب جلویی گوشی منتقل شده و بدنه پشتی آن از جنس فلز است. نوار پلاستیکی بالای آن نقش آنتن را ایفا می‌کند. دوربین پشتی با لنز دوگانه همانند نسل گذشته با نظارت شرکت معروف لایکا ساخته شده است. در قسمت راست گوشی دکمه‌های کم/زیاد صدا و پاور قرار دارد. درگاه سیم‌کارت و کارت حافطه MicroSD نیز در سمت چپ گوشی قرار گرفته است. کاربران پی ۱۰ می‌توانند برای افزایش حافظه داخلی، از MicroSD به جای سیم کارت دوم استفاده کنند.

قلب تپنده پی ۱۰ پردازنده Kirin 960 ساخت شرکت هوآوی است. با مشاهده تصاویر پی ۱۰ می‌توان یافت درگاه شارژ این گوشی USB-C است. گویا از نظر هوآوی حذف هدفون جک ۳.۵ میلی‌متری زود است. برای همین در کنار درگاه USB-C هدفون جک ۳.۵ تعبیه شده تا کاربران بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه از هدفون‌های مختلف استفاده کنند. پی ۱۰ با حافظه‌داخلی و رم متفاوت در چند نسخه به فروش می‌رسد و قرار است نهم اسفند در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون به صورت رسمی معرفی شود. 

در گالری زیر می‌توانید تصاویر اجزای درونی P10 و نمای ظاهری این گوشی را در تمام زوایا مشاهده کنید.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مانی

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
هواوی تمرکزش بیشتر رو تکنولوژی و کیفیتهالان، دیگه جذابیت در طرح و عاشق شدن در یک نگاهو نباید ازش انتظار داشت

ابی

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
اگه این باشه خیلی بی ریخته ک!! بالا و پایینش خیلی حاشیه داره. افتضاس