خانهاخبار
ZTE موبایلی با پشتیبانی از LTE گیگابیتی در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند

ZTE موبایلی با پشتیبانی از LTE گیگابیتی در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند

کمپانی چینی ZTE اعلام کرده است در کنگره جهانی موبایل 2017، موبایلی با پشتیبانی از LTE گیگابیتی معرفی می‌کند. این گوشی زد تی ای که fittingly نام دارد، گام بزرگی برای حرکت به سوی شبکه‌های 5G است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹

شاید هنوز برای معرفی دیوایس‌های پشتیبانی‌کننده از تکنولوژی 5G زود باشد اما ZTE اعلام کرد در کنگره جهانی موبایل 2017، یکی از نخستین گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از LTE گیگابیتی را معرفی می‌کند تا یک قدم دیگر به این تکنولوژی نزدیک شویم. گوشی گیگابیتی زد تی ای که fittingly نام دارد، از واقعیت مجازی 360 درجه، فیلم‌برداری با کیفیت 4K و ذخیره‌سازی ابری لحظه‌ای در هنگام حرکت، پشتیبانی می‌کند.

image

سال گدشته کوالکام با همکاری Netgear، Ericsson و Telstra یک هات‌اسپات موبایل تولید کرد که امکان دانلود با سرعت 1 Gbps را در شبکه موبایل Telstra فراهم کرد و به‌این‌ترتیب نخستین دستگاه پشتیبانی‌کننده از LTE گیگابیتی معرفی شد. اوایل امسال کوالکام مودم X16 را با قابلیت پشتیبانی از ال‌تی‌ای گیگابیتی معرفی کرد؛ این مودم که در پلتفرم موبایل اسنپدراگون 835 گنجانده می‌شود، نسخه به‌روز شده مدل X12 است که حداکثر سرعت دانلود 600 Mbps را فراهم می‌کند.

جزئیات کامل این گوشی گیگابیتی در کنگره جهانی موبایل ارائه می‌شود. این دیوایس احتمالا یکی از نخستین گوشی‌های بازار خواهد بود که از چنین سرعتی پشتیبانی می‌کند و قدمی بزرگ در راه رسیدن به تکنولوژی 5G است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)