خانهاخبار
مشخصات سامسونگ گلکسی Xcover 4 در گیک‌بنچ لو رفت

مشخصات سامسونگ گلکسی Xcover 4 در گیک‌بنچ لو رفت

طبق اطلاعات جدید، گوشی جدیدی از شرکت سامسونگ با شماره مدل SM-G390F در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورده است که احتمالا این گوشی همان موبایل هوشمند گلکسی ایکس کاور 4 است و دارای مشخصات سخت افزاری پایین‌رده‌ای است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

گوشی  جدید سامسونگ که دارای شماره مدل SM-G390F است و احتمالا گلکسی ایکس کاور  4 (Samsung Galaxy Xcover 4) نام خواهد داشت، حدود دو ماه گذشته توانست تاییده وای فای را دریافت کند اما امروز اطلاعاتی از بنچمارک این گوشی در وب سایت معتبر گیک‌بنچ منتشر شده است که برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند را به ما نشان می‌دهد.

image

سامسونگ گلکسی ایکس کاور 4 یک محصول پایین‌رده است اما در عین حال دارای سیستم عامل به‌روز و قدرتمند اندروید 7.0 نوقا است که باعث می‌شود تا خرید آن منطقی و مناسب باشد. از مشخصات فنی این گوشی باید به پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 با فرکانس 1.43گیگاهرتز و 2 گیگابایت حافظه رم اشاره داشت.

گفتنی است که با انتشار این بنچمارک باید به زودی و تا چند هفته دیگر شاهد اولین تصاویر و اطلاعات از قیمت و مشخصات فنی  لو رفته از گلکسی ایکس کاور باشیم که به ما اطلاعات بیشتری از این گوشی پایین‌رده اما جذاب خواهد داد.

نظر شما در مورد گلکسی ایکس کاور 4 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)