خانهاخبار
Huawei P10 با 8 گیگابایت رم می‌آید؟

Huawei P10 با 8 گیگابایت رم می‌آید؟

در شایعات جدید آمده است پی 10 پلاس هوآوی با 8 گیگابایت حافظه رم به بازار می‌آید، مشخصه‌ای که در میان گوشی‌های اندرویدی کمیاب است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

هوآوی نشان داده است می‌تواند محصولاتی غیرقابل پیش‌بینی تولید کنید که در بازار خوش بدرخشند. در حالی که کمتر از 2 هفته به کنفرانس این شرکت در MWC 2017 مانده اطلاعات بیشتری از Huawei P10 Plus درز شده است که نشان از قدرت بالای این گوشی دارد.

این اطلاعات جدید عنوان می‌کند P10 Plus مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است که چنین چیزی را در کمتر گوشی اندرویدی سراغ داریم. البته احتمال زیادی وجود دارد که این گوشی 800 دلاری تنها یکی از مدل‌های پی 10 پلاس باشد و هوآوی پرچمدار 5.5 اینچی خود را با حافظه رم کمتر نیز به بازار عرضه کند.

انتظار داریم این گوشی از پردازنده Kirin 960، دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، پورت UDB-C و شارژ سریع بهره مند باشد و یک روز پیش از آغاز رسمی MWC 2017 همراه با P10 و P10 Lite به کاربران معرفی گردد.

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

.SM

۱۳۹۵/۱۲/۶
عزیز جون اخه‌چند بار بگم گوشی های که هنگ میکردن گوشی های اولیه هواوی بودند حالا برو گوشی های جدیدشو نگاه کن ببین چقدر فرق کرده خود سامسونگ که یه قرن گوشی می سازه چنین گوشی نساخته و نخواهد ساخت(پی ۱۰ در راهه)

ایرانی

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
کسایی که هیچ فهمی درباره گوشی ندارن نظر ندن اسنپدراگوس از بس که داغ میکنن تو پرچمدارای جدیدشون دارن از گاز سی اف سی استفاده میکنن همون گازی که تو کولر یخچال میزارن مصرف باطری که نگو مثل ابه براش زود برات خالیش میکنه بعدشم فک کنم تو هنگ کردن رتبه ى اولو تو جهان داره بنظرم فقط بدرد فیس میخوره کارایی خاصی نداره

ایرانی

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
واقعا عالیه با این مشخصات بالا و قیمت مناسب امیدوارم این گوشی هم یکی از بهترین و بی عیب ترین گوشی جهان بشه

Shahrokh

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
این گوشی 10گیگ هم رم داشته باشه پردازندش ضعیف تره نسبت به snapdragon835 و به گوشی هایی مثل s8 و htc11 اگراسنپدراگون 835باشه نمیرسه

h

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
500 گیگم بزاره بازم هنگه