خانهاخبار
مدل جدید لپ‌ تاپ گیمینگ Razer Blade با پردازنده Kaby Lake عرضه شد

مدل جدید لپ‌ تاپ گیمینگ Razer Blade با پردازنده Kaby Lake عرضه شد

یکی از محبوبترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در جهان، لپ‌تاپ‌های گیمینگ 14 اینچی شرکت ریزر از سری Blade با وزن پایین و قدرت سخت افزاری بالا هستند. امروزه نسخه ارتقا یافته سخت افزاری لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade به صورت رسمی عرضه شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

شرکت ریزر طبق عادت قبلی، لپ‌تاپ 14 اینچی سری Blade  را با سخت افزاری نسل جدید بروز و عرضه کرده است. لپ‌تاپ نسل جدید ریزر در آخرین تغییرات به  کارت‌ گرافیک انویدیا GTX 1060،  پردازنده قدرتمند نسل هفتمی شرکت اینتل یعنی پردازنده کبی لیک با فرکانس کاری 2.8 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و 4K مجهز شده است.

لپ‌تاپ نسل جدید شرکت ریزر از سری بلید در واقع نسبت به گذشته تغییرات زیادی نداشته است و مقداری قدرتمندتر شده است. این لپ‌تاپ یک محصول با قابلیت حمل بالا، سبک وزن، قدرتمند و با کیفیت برای گیمرها و طراحان گرافیک است.

در مورد قیمت نسخه جدید لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade همراه با پردازنده نسل هفتمی شرکت اینتل باید گفت که این نسخه در حدود 100 دلار نسبت به مدل قبلی که همراه با پردازنده اسکای لیک است، گران‌تر است و برای خرید لپ‌تاپ نسل جدید ریزر با پردازنده کبی لیک باید 1800 دلار پرداخت کنید.

گفتنی است که نسل جدید سری بلید از شرکت ریزر را هم اکنون می‌توانید از وب سایت رسمی شرکت ریزر خریداری کنید؛ این در حالیست که نسخه مجهز به صفحه نمایش 4k قرار است در بهر سال آینده به صورت رسمی وارد بازار جهانی شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)