خانهاخبار
به‌روزرسانی سری گلکسی S6 و نوت 5 به اندروید نوقا تا پایان ماه فوریه

به‌روزرسانی سری گلکسی S6 و نوت 5 به اندروید نوقا تا پایان ماه فوریه

مدتی قبل سامسونگ به‌روزرسانی اندورید نوقا برای پرچم‌داران فعلی‌اش، خانواده گلکسی S7 را آغاز کرد و حالا این شرکت به آپدیت پرچم‌داران قدیمی‌تر خود یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 تا پایان ماه جاری میلادی اقدام خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

سامسونگ با وجود خوش‌نامی در دنیای گوشی‌های هوشمند، در ارائه به روزرسانی‌های نسخه جدید اندروید (حتی برای پرچم‌داران خود) سابقه خوبی ندارد. در حالی‌ که رقبایی مانند ال‌جی، اچ‌تی‌سی و سونی پرچم‌دارهای فعلی خود را به اندروید نوقا به‌روز کرده‌اند، بسیاری از نقاط دنیا از جمله ایران هنوز به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را دریافت نکرده اند.

با این وجود سامسونگ در حال آماده کردن به روز رسانی اندروید ۷.۰ برای گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 است که تا پایان ماه جاری میلادی ارایه خواهد شد. نایب رئیس سامسونگ در ترکیه در حساب توییتر خود لیستی را اعلام کرد که به اندروید نوقا اپدیت خواهند شد. در این لیست اعلام شده که گلکسی S7 و گلکسی S7 edge در ترکیه تا هفته دوم فوریه آپدیت می‌شوند. امروز بخشی از گفته‌‌های این مقام سامسونگ تایید و به‌روزرسانی اندروید نوقا برای خانواده گلکسی S7 در ترکیه عرضه شد.

با توجه به این اتفاق، درستی گفته‌های Tansu Yegen بیشتر قوت گرفت. با توجه به این لیست، گلکسی S6، گلکسی S6 edge، گلکسی S6 edge پلاس و گلکسی نوت 5 تا پایان فوریه به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند که البته این بازه زمانی مربوط به کاربران ساکن ترکیه است و هنوز برنامه مشخصی برای کاربران سایر نقاط دنیا اعلام نشده.

image

اگر از دارندگان محصولات خانواده گلکسی S6 هستید، باید اعلام کنیم که متاسفانه پس از به‌روزرسانی این سری به اندروید نوقا، باز هم این مدل‌ها از برخی امکانات گلکسی S7 و S7 edge بی‌نصیب خواهند بود؛ ویژگی‌های مانند:

  • حالت‌های عکاسی Food، موشن پانوراما، سلفی فلاش و Hyperlapse
  • بهبوددهنده پخش ویدئو
  • Performance mode
  • صفحه نمایش همیشه روشن
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

mojtaba9849

۱۳۹۶/۴/۲۳
سلام خسته نباشید آقای سقایی یک سوال داشتم لطف کنید تو صفحه نوت ۵ پاسخ بدید.
شما هم بعد از آپدیت به اندروید ۷ شاهد کاهش جزئی نورصفحه و تغیر در نمایش رنگ سفید شدید؟

Mahdi

۱۳۹۶/۲/۲۴
سلام من اس۶ اج پلاس دارم ولیا نیست آندروید ۶ آورده براش نوشتم آندروید ۷ من چکار کنم تا آندروید رو امنیت کنم

امیر

۱۳۹۶/۲/۲۴
سلام امروز 24 اردیبهشت 96 درحالی که برای اکثر کاربران گلکسی اس 6 اندروید 7 اومده ولی همچنان برای من نیمده و پیغامی میده که میگه از smart switch استفاده کنید.خواهش میکنم راهنمایی کنید

مهدی حسینی

۱۳۹۶/۱/۲۵
با سلام برای گوشی من ابدیت اندرود۷اومده بود من ابدیت کردم کیفیت دوربین عقب نابود شد از کارشناسان خواهش میکنم من چکار کنم تا دوربین کیفیت اولیه برگرده

masoud

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
سلام ماه فوریه تموم شد آیا برای کسی not 5 اپدیت اندروید ۷ اومده ؟
دوستان لطفا جواب بدن