خانهاخبار
ال جی جی 6، قابل اطمینان‌تر از نسل قبلی

ال جی جی 6، قابل اطمینان‌تر از نسل قبلی

شرکت ال جی در ادامه تیزرهای پرچم‌دار جدید خود، LG G6، تیزر جدیدی منتشر کرد. هر یک از این تیزرهای این محصول به یکی از ویژگی‌های G6 اشاره می‌کند. هفته قبل تاکید بر هوش مصنوعی بود و حال تیزر این هفته از قابل اطمینان بودن حکایت دارد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۶

ال‌جی بازهم تیزر جدیدی از پرچمدارش، G6، منتشر کرد. اولین نکته‌ای که تفاوت این تیزر با تیزر قبل را نمایان می‌کند ظاهر و رنگ آن است. در تصویر قبلی، که به هوش مصنوعی اشاره می‌کرد، از رنگ آبی روشن استفاده شده بود و در تیزر جدیدی که امروز منتشر شد از رنگ صورتی استفاده شده است. از این ترکیب رنگی می‌توان این طور استنباط کرد که ال‌جی G6 در رنگ‌های مختلف، از جمله رنگ‌های مورد استفاده در تیزرها، عرضه خواهد شد.

در تیزر امروز واژه Reliability به معنی «قابل اطمینان بودن» به چشم می‌خورد و پس از آن سه بار از کلمه چک استفاده شده که به نوعی با قابل اطمینان در تضاد معنایی است. در فضای مجازی از این سه بار چک به این معنی تفسیر شده است که شاید ال‌جی در فرایند تولید این گوشی سه بار همه چیز را بررسی می‌کند تا مشکلی پییش نیاید.

اگر این را به معنی بررسی و دقت در فرایند تولید G6 بدانیم، اولین بار نیست که ال‌جی بر آن تاکید می‌کند. در ماه ژانویه این شرکت اعلام کرد که فناوری‌های جدید و تست‌های سخت‌گیرانه‌تری به کار گرفته است تا امنیت کلی دستگاه را افزایش دهد، زیرا بسیاری از کاربران به دنبال گوشی هوشمند امن هستند. صفت امن را می‌توان طعنه‌ای به سامسونگ و انفجارهای گلکسی نوت ۷ محسوب کرد.

البته می‌توان سخت گیری ال‌جی در فرایند تولید را به مشکلاتی که برای گوشی‌های قبلی این شرکت پیش آمده بود هم مربوط دانست. در چند سال گذشته بعضی گوشی‌های ال‌جی  با مشکل بوت لوپ مواجه بوده‌اند و سوختن برد بعضی نسخه‌های G4 هم یکی دیگر از این مشکلات به شمار می‌آید.

image

ال‌جی G6 در ۲۶ فوریه ( هشتم اسفند) و در حاشیه کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد شد. از جمله مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به بدنه فلزی، چیپ اسنپدراگون ۸۲۱، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD و نسبت تصویر ۱۸:۹، دستیار صوتی هوشمند، دوربین دوگانه و صدای Quad DAC اشاره کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

earl

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
صبر کن تا G6 ساخته بشه
وارد بازار ایران بشه
بعد مقایسه کن و تصمیم بگیر

فری

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
اگ نوت 7 بود،ال جی و اچ تی سی تو خواب هم نمیتونستن رکورد فروششو بشکونن چ برسه تو واقعیت..بعدشم سامسونگ حالا کل مبلغ ن ولی بیشترشو با فروش اس7 جبران کرد..وقتی فروش اس7 اج و جی5 رو میبینید،از ال جی ناامید میشید..ب امید روزی ک ال جی ب اندازه اس 3 گوشی بفروشه..البته اس 3 فروشش از اس7 هم بیشتر بود..

عقبل

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
سلام دوستان، خواستم v20بگیرم ولی اینو دیدم دودل شدم، واسه من ظاهر مهمه نظرات خوبتون رو میخوام مرسی.

Milad

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
از مشکلات دیگر پرچم دارای قبلی ال جی میشه به سایه انداختن صفحه هم اشاره کرد که واقعا ازار دهندست
امیدوارم این گوشی دیگه مشکلی نداشته باشه

Hmk

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
Htc 10 یادته؟
حالا نوبت Htc 11 ه ??