خانهاخبار
بلک‌بری مرکوری در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌شود

بلک‌بری مرکوری در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌شود

شرکت کانادایی بلک‌بری مدتی پیش اعلام کرد که تولیدات سخت افزاری خود را متوقف کرده و از این پس گوشی‌های این شرکت توسط کمپانی TCL ساخته خواهند شد. پس از معرفی دو گوشی حاصل از این همکاری، حال نوبت سومی است که با اسم رمز مرکوری شناخته می‌شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

روز گذشته کمپانی بلکبری در حساب توییتر خود تصویری از گوشی هوشمند جدید این شرکت با نام رمز بلک‌بری مرکوری را منتشر و اعلام کرد که این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی خواهد شد. همان طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهر پرچم‌دار جدید کانادایی‌ها به وضوح دیده می‌شود و ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۵ فوریه به عنوان تاریخ رسمی معرفی این گوشی اعلام شده است.

image

براساس آن چه در تصویر دیده می‌شود، بلک‌بری مرکوری به صفحه کلید فیزیکی QWERTY و درگاه USB-C مجهز است. البته این گوشی به وسیله TCL و تحت برند بلک‌بری ساخته می‌شود و طبق اعلام رسمی کمپانی بلک‌بری، نام این گوشی مرکوری نیست و این اسم‌ را کاربران اینترنتی بر سر زبان‌ها انداخته اند.

پیش‌تر شایعاتی درباره مشخصات این گوشی شنیده شد، از جمله صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با ابعاد تصویر ۴:۳ که البته رزولوشن آن مشخص نیست و صفحه کلید فیزیکی QWERTY که به عنوان ترک‌پد و حسگر اثر انگشت هم کاربرد دارد. طبق همین شایعات، چیپ به کار رفته در این گوشی از نوع اسنپ دراگون  ۶۲۵ است که با ۳ گیگا بایت رم همراه شده؛ باتری این گوشی ۳۴۰۰ میلی آمپر و دوربین اصلی آن ۱۸ مگاپیکسلی است ( که البته با دوربین فوق العاده‌ای که در Priv به کار رفته بود تفاوت دارد) و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم از این گوشی حذف نخواهد شد و مطمئنا سیستم عامل پیش فرض آن اندروید نوقا خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Unknown

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
Snapdragon 821

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
اسم بلکبری جلوی گوشی خورده اینبار فقط لوگو در پشت گوشی نیست
خیلی از دوستان بابت نبود اسم بلکبری در قسمت جلویی دستگاه ناراحت بودن!!!

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
این فرق دارد یعنی بهتر میشه یا ضعیف تره؟؟
اگه پرچمداره چرا 625؟؟
هر جور حساب کنیم نمیشه

Persian Gulf خلیج فارس

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
بسیار زیباست