خانهاخبار
تیم کوک: واقعیت افزوده مانند تلفن هوشمند، پدیده‌ای جذاب است

تیم کوک: واقعیت افزوده مانند تلفن هوشمند، پدیده‌ای جذاب است

در مصاحبه اخیر مدیر عامل شرکت اپل؛ تیم کوک، ایشان مجددا به اهمیت واقعیت افزوده اشاره کرد و جذاب بودن آن را با هیجان کاربران برای اولین تلفن هوشمند مورد مقایسه قرار داد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

تیم کوک در اظهارات جدید خود به این موضوع اشاره کرد که واقعیت افزوده بر خلاف واقعیت مجازی، به اجسام اجازه می‌دهد تا در دنیای واقعی حضور پیدا کنند. کاربران برای اینکه واقعیت افزوده بخشی از زندگی آنها شود، نیازی ندارند تا به صورت کامل در آن غرق شوند.

تیم کوک دراین‌باره می‌گوید:

من به واقعیت افزوده به عنوان یک ایده جدید نگاه می‌کنم و آن را به اندازه تلفن‌های هوشمند، جذاب می‌دانم. اسمارت‌فون‌ها، برای شخص خاصی طراحی نشده‌اند و نمی‌توانیم آنها را محدود به افرادی خاص بدانیم. به عقیده من، واقعیت افزوده نیز به اندازه تلفن هوشمند، بزرگ و عظیم است. این موضوع به این دلیل برای من جذاب است که به وسیله آن، می‌توانیم زندگی بسیاری از انسان‌ها را بهتر و سرگرمی آنها را بیشتر کنیم. من به واقعیت افزوده به مانند پردازنده آیفون خودم نگاه می‌کنم. این تکنولوژی، یک دیوایس جداگانه نیست. بلکه یک فناوری درونی به حساب می‌آید. اما تحقیقات زیادی در این بخش لازم است تا بتوانیم آن را برای استفاده عموم مردم قرار دهیم. به نظر من واقعیت افزوده در زندگی روزمره، می‌تواند کمک زیادی به انسان‌ها بکند و به همین دلیل است که نسبت به آن، حس خیلی خوبی دارم.

image

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا واقعیت افزوده را با اپلیکیشن پیش‌فرض سیستم عامل iOS ترکیب کند و این موضوع می‌تواند دلیل خوبی برای تاکید بیش از حد تیم کوک روی این تکنولوژی باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
یعنی واقعا فهمیدم هیچی از تکنولوژی نمیدونی
برو هالولنز رو ببین بعد نظر بده

italodance

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
یا خدا یعنی دیگه سقوط بقیه تثبیت میشه