خانهاخبار
Alcatel Idol 5S با پردازنده Helio P20 در راه بارسلون

Alcatel Idol 5S با پردازنده Helio P20 در راه بارسلون

به روزهای برگزاری نمایشگاه جهانی موبایل (2017 MWC) نزدیک می‌شویم. در این رویداد، گجت‌های زیادی توسط تولید کننده‌های مختلف به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود که یکی از آنها، آیدل 5 اس از کمپانی آلکاتل است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷، کم کم حاضر می‌شوند تا محصولات خود را در این رویداد جهانی به کاربران و علاقمندان فناوری معرفی کنند. دیوایس‌هایی مانند بلک‌بری مرکوری و ال‌جی جی 6 قرار است که برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شوند و در کنار این برند‌های معروف، مطمینا گجت‌های دیگری نیز در انتظار شناخته شدن هستند که به عنوان مثال، می‌توان Alcatel Idol 5S را یکی از آنها دانست.

آیدل 4 و 4S، دو تلفن هوشمندی بود که سال گذشته توسط آلکاتل معرفی شد و به نظر می‌رسد که Idol 5S، دنباله‌رو نسل پیشین خود باشد. این دیوایس به تازگی در بنچمارک GeekBench رویت شده است و در کنار نام آن، برخی مشخصاتش نیز به چشم می‌خورد. پردازنده Helio P20 به همراه سه گیگابایت رم، از جمله مشخصات سخت‌افزاری آيدل 5 اس و سیستم عامل اندروید نوقا نیز به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است. این پکیج تا حد زیادی به پردازنده Snapdragon 652 و سه گیگابایت رم قرار گرفته در محصول پیشین آلکاتل؛ آیدل 4 اس، شباهت دارد. اما متاسفانه سایر مشخصات Idol 5S در حال حاضر در دسترس نیست.

image

پردازنده Helio P20 که در آیدل 5 اس گنجانده شده، چیپستی هشت هسته‌ای با توان ۱.۶۹ گیگاهرتز است که امکان بهره‌گیری از دوربین دوگانه را ندارد. Idol 4S سال گذشته با قیمت معقول ۳۵۰ دلاری عرضه شد و به این ترتیب، ما انتظار داریم که نسل جدید این تلفن هوشمند نیز با داشتن قیمتی خوب، بتواند در دل کاربران جا باز کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
آلکاتل واسه فرانسه س. هر از گاهی یه گوشی میده بیرون و دوباره میره غلاف تا سری بعد