خانهاخبار
اسکنر عنبیه چشم را به لیست قابلیت‌های iPhone 8 اضافه کنید

اسکنر عنبیه چشم را به لیست قابلیت‌های iPhone 8 اضافه کنید

به گزارش DigiTimes، گوشی iPhone 8 اپل به اسکنر عنبیه چشم مجهز است. پیش از این اخباری مبنی بر پشتیبانی موبایل آیفون 8 شرکت Apple از شارژ بی‌سیم و قابلیت 3D Touch پیشرفته‌تر منتشر شده بود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

گوشی iPhone اپل یکی از گوشی‌هایی است که هر سال پیش‌بینی‌های فراوانی پیرامون آن صورت می‌گیرد. نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون هرچه باشد، نمی‌توانید سروصداها و مقایسه‌هایی را نادیده بگیرید که پس از معرفی و عرضه آیفون جدید شکل می‌گیرد. هنوز پیرامون گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که سال گذشته معرفی شدند، بحث‌هایی انجام می‌شود اما این گوشی‌ها، قطعا جزو محصولات محافظه‌کارانه شرکت اپل بودند.

image

حدس و گمان‌ها و شایعات پیرامون آیفون 2017، تقریبا بلافاصله پس از معرفی آیفون 7 و 7 پلاس آغاز شد و ما تاکنون در مورد ویژگی‌های احتمالی آن، ادعاهای زیادی شنیده‌ایم. ویژگی‌هایی چون باتری با ظرفیت بیشتر و دوربین دوگانه بهبودیافته، سروصدای زیادی به پا کردند. انتطار می‌رود آیفون 8 یا هر نامی که این گوشی دارد، ویژگی‌هایی مثل شارژ بی‌سیم و قابلیت 3D Touch پیشرفته‌تر داشت باشد؛ قابلیت تاچ سه‌بعدی در آیفون 6S و سری 7 وجود دارد. علاوه بر این موارد و همه ادعاهایی که شنیده‌ایم، باید اسکنر عنبیه چشم را نیز به قابلیت‌های مورد انتظار از آیفون 8 اضافه کنیم.

به گزارش DigiTimes، این آیفون 8 اسکنر عنبیه چشم خواهد داشت. اسکنر عنبیه گرچه قابلیت خلاقانه‌ای نیست اما اینکه بتوانید گوشی خود را علاوه بر اثرانگشت، با چشم خود نیز باز کنید، قطعا ویژگی خوبی است. اسکنر عنبیه چشم پیش‌ازاین در گوشی‌هایی چون Lumia 950/950 XL مایکروسافت و Galaxy Note 7 سامسونگ وجود داشته است و اگر اپل این قابلیت را به پرچم‌دار آتی خود اضافه کند، بدون شک تلاش خواهد کرد سرعت و امنیت آن را نسبت به اسکنرهای چشم کنونی افزایش دهد.

طبق گزارش دیجی‌تایمز، تامین کنندگان قطعات آیفون، نسبت به محبوب شدن این گوشی خوشبینند و با توجه به اخباری که در مورد قابلیت‌های iPhone 8 شنیده‌ایم، محبوبیت این گوشی دور از انتظار نیست. اپل باید در سال 2017، دهمین سالگرد آیفون، هرچه در توان دارد انجام دهد و اگر اضافه کردن اسکنر چشم بخشی از برنامه این شرکت برای تبدیل آیفون 8 به بهترین گوشی این کمپانی باشد، باعث خوشحالی کاربران خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

cadillac

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
اولین گوشی با حسگر عنبیە Lumia 950 بود سال 2015 و اولین گوشی با حسگر اثر انگشت motorola Atrix بود سال 2011 ، بە راستی کە کاربرای اپل و سامسونگ نابغەاند !!!

سهیل

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
هر چی مهم اینه که اپل کپی کرده. در ضمن چطور مثلا اسکن اثر انگشت رو اگر برندهای دیگه بزنن کپی کار اپل میشن ولی برای اپل نوآوریه. جالبه حالا اپل اینو میزنه یه عده هم ندید بعد دید میگن واای اپل چه نوآوری ای کرده. خخخخ

ایرانی آزاد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
دوستمون ali as درست می فرمایند، Microsoft Lumia 950XL اولین گوشی ای بود که اواخر سال 2015 اومد و این قابلیت رو داشت.

ایرانی آزاد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
عزیزم، تا حالا وسط 20 تا آدم فضول گیر نیافتادی؟ اگر گوشیت یه قابلیتی داشته باشه که قفلش، بدون رمز، فقط توسط خودت باز بشه، خطرناکه؟! نترس کسی چشمتو در نمیاره، من حدود یکساله Microsoft Lumia 950XL دارم، کسی هم قصد درآوردن چشم من رو نداشته، تازه هر جا میرم اپل باز ها هم سکوت پیشه می کنن!

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
خود ایفون یه چالشه بزرگه حالا اگه مدل ۸ اون هم باشه