خانهاخبار
باکیفیت‌ترین تصاویر زمینه را با DailyPic دریافت کنید

باکیفیت‌ترین تصاویر زمینه را با DailyPic دریافت کنید

یک تصویر پس زمینه زیبا می‌تواند بر روی روحیه شما تاثیر زیادی بگذارد. همچنین اگر تصویر چشم‌نواز باشد می‌تواند حتی از خستگی چشمان شما نیز بکاهد. با نرم‌افزاری که امروز به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید به مجموعه تصاویر پس زمینه زیبا و مناسبی دست پیدا کنید که پیش از این به این راحتی نمی‌توانستید.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳
image

موتور جست‌و‌جوی بینگ هر روز یک تصویر را به عنوان تصویر روز انتخاب می‌کند و اگر از کاربران ویندوز 10 باشید، می‌دانید که می‌توانید تنظیمات تصویر لاک اسکرین ویندوز را به گونه‌ای انجام دهید که روزانه با تصویر روز بینگ تغییر کند. این تصاویر عمدتا بسیار زیبا هستند و عکاسان مشهور و حرفه‌ای آن‌ها را ثبت کرده‌اند. ممکن است گاهی چشمتان به برخی از این تصاویر افتاده باشد و با خود فکر کرده باشید که ای کاش این تصاویر را داشتم و به عنوان تصویر پس‌زمینه دسکتاپ از آن استفاده می‌کردم، اما به خاطر کپی‌رایتی که این تصاویر دارند معمولا سخت می‌توان آن‌ها را به دست آورد و اگر هم بتوان به برخی از آن‌ها دست یافت احتمالا آن رزولوشنی که مطلوب نمایشگر شماست پیدا نمی‌شود. خلاصه به دردسرش نمی‌ارزد از راه معمول به دنبال یکی از این تصاویر بروید. امروز می‌خواهیم به شما نرم‌افزاری را معرفی کنیم که دسترسی به این تصاویر را برایتان بسیار راحت می‌کند.

نرم‌افزار DailyPic به شما کمک می‌کند که تصاویر منتخب روزانه بینگ را با رزولوشن‌های مختلف دانلود کنید. از آنجا که بینگ برای هر قسمتی از جهان معمولا یک تصویر خاص در نظر می‌گیرد، می‌توانید تصاویر روز را به تفکیک مناطق مختلف مشاهده و دانلود کنید. البته بسیاری از اوقات این تصاویر یکسان هستند ولی گاهی اوقات نیز با یکدیگر متفاوتند. نرم‌افزار برای هر عکس توضیحاتی مانند اینکه عکس متعلق به چه مکانی و عکاس آن چه کسی است نیز ارائه می‌دهد که در نوع خود جالب توجه است.

image

از قابلیت‌های جالب توجه این نرم‌افزار آن است که می‌توانید گزینه دانلود خودکار را در تنظیمات فعال کنید تا تصویر هر روز دانلود شود و به صورت خودکار تصویر پس‌زمینه دسکتاپتان تغییر کند. اما اگر می‌خواهید خودتان عکس روز را ببینید و تصمیم بگیرید که آن را دانلود کنید یا خیر، می‌توانید گزینه هشدار روزانه را فعال کنید تا هر روز با یک نوتیفیکشن به شما اعلام کند که تصویر جدیدی آماده است تا آن را مشاهده و در صورت تمایل دانلود کنید.

قابلیت جالب دیگر این نرم‌افزار آن است که حتی می‌توانید به تصاویر روزهای قبل نیز دسترسی داشته باشید. کافیست تاریخ آن روز را در تقویم نرم‌افزار وارد کنید تا تصویر آن روز برایتان نمایش داده شود. همچنین می‌توانید به صورت یک جا تاریخچه تصاویر روز بینگ را مشاهده کنید، چند تصویر را انتخاب کنید و همه را با هم دانلود کنید.

image

اگر چندین تصویر را با این برنامه دانلود کردید، برای اینکه تنوع در تصاویر پس‌زمینه‌تان حفظ شود می‌توانید از قابلیت اسلاید شو ویندوز استفاده کنید. برای این کار کافیست بر روی دسکتاپ راست کلیک کنید و گزینه Personalize را انتخاب کنید. در بخش Background گزینه Slideshow را انتخاب کنید. در قسمت بعدی محل پوشه‌ای که تصاویر را در آن ذخیره کرده‌اید وارد کنید و در پایان مشخص کنید هر چند دقیقه تصویر پس زمینه تغییر کند. اگر گزینه Shuffle را فعال کنید، ویندوز هر بار تصادفی یک تصویر از آن پوشه به عنوان پس زمینه برایتان انتخاب می‌شود، در غیر این صورت به ترتیب این کار را انجام می‌دهد. در قسمت Choose a fit نیز گزینه Fill را انتخاب کنید تا تصویر به خوبی تمام صفحه نمایش شما را بگیرد.

image

Daily Pic علاوه بر ویندوز 10 موبایل، برای سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه شده است که البته قابلیت‌های نسخه اندروید محدود‌تر از نسخه ویندوز است و می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

image
  
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

همایون

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
برو تو تنظیمات.بعد اپلیکیشن.بعد گوگل پلی.بعد تو قسمت حافظه دیتا رو پاک کن.بعد برگرد تو همینجا و بزن رو گوگل پلی دانلود کن

حامد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
رو اندروید اگه از لانچر arrow که ساخت مایکروسافته استفاده کنین تو تنظیماتش هست که تصویر روز bing رو روزانه بذاره

Karim

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
با سلام جناب آقای امین بهره مند. اخه برادر من.. این که برای کشور ما نیست.. تو گوگل پلی میزنه از آی پی ایران نمیشه دانلود کرد

K

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
پس ios چی ؟