خانهاخبار
ال‌جی از ساعت‌های Watch Sport و Watch Style رونمایی کرد

ال‌جی از ساعت‌های Watch Sport و Watch Style رونمایی کرد

مدت زیادی از معرفی اندروید ور، پلتفرم ابزارهای پوشیدنی گوگل، می‌گذرد. امروز گوگل به طور رسمی از نسخه دوم این سیستم عامل با نام اندروید ور 2.0 رونمایی کرد. همراه با نسخه جدید این پلتفرم، گوگل در همکاری با شرکت ال‌جی، از دو ساعت هوشمند با نام‌های ال‌جی واچ اسپورت و ال‌جی واچ استایل، به عنوان اولین دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل پرده برداشت.
۱۳۹۵/۱۱/۲۱

مدت‌ها بود خبرهای زیادی از ساعت‌های هوشمند Watch Sport و Watch Style شرکت ال‌جی که در همکاری با گوگل تولید شده‌اند، به گوش می‌رسید. این دو ساعت که اولین ابزارهای پوشیدنی مبتنی بر اندروید ور ۲.۰ هستند، امروز به طور رسمی به همراه نسخه دوم این سیستم عامل معرفی شدند.

image

ال‌جی واچ استایل ساعت ارز‌ان‌تر و کوچک‌تر است. صفحه نماش این ساعت ۱.۲ اینچ و از نوع P-OLED و با رزولوشن ۳۶۰  در ۳۶۰ پیکسل است. چیپست به کار رفته در این ساعت، اسنپ دراگون ور ۲۱۰۰ است که مخصوص ابزارهای پوشیدنی توسعه داده شده است. در کنار اسنپ دراگون ور ۲۱۰۰، ال‌جی از ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۴۰ میلی آمپر ساعتی برای این ساعت استفاده کرد. این ساعت تنها به سنسور روشنایی، بلوتوث و وای‌فای مجهز شده و خبری از پشتیبانی از سیم‌کارت یا سنسورهای کنترل کننده سلامتی نیست. بدنه واچ استایل دارای استاندارد IP67 و در مقابل آب مقاوم است.

قیمت نسخه تیتانیوم و نقره‌ای این ساعت ۲۴۹ دلار و قیمت نسخه رزگلد آن ۲۷۹ دلار اعلام شد.

image

همان‌طور که اعلام شد، ساعت دیگر واچ اسپورت نام دارد که به نوعی پرچم‌دار فعلی اندروید ور ۲.۰ محسوب می‌شود. این ساعت هم مانند واچ استایل از طراحی دایره‌ای برخوردار است که در بین کاربران اندرویدی محبوبیت بیشتری دارد. پردازنده و حافظه داخلی هر دو ساعت یکسان است، اما سایر مشخصات واچ اسپورت با نسخه کوچک‌تر تفاوت دارد؛ حافظه رم این ساعت ۷۶۸ مگابایت و باتری آن ۴۳۰ میلی آمپر ساعت است. ال‌جی از در بخش راه‌های ارتباطی و سنسورها، برای این ساعت سنگ تمام گذاشته است. واچ اسپورت به سنسورهای ضربان قلب، فشار سنج و روشنایی مجهز است و از بلوتوث، وای‌فای، GPS، نسل چهارم ارتباط یا همان LTE و NFC پشتیبانی می‌کند.

این ساعت در دو رنگ تیتانیوم و رنگ آبی تیره ( که مخصوص فروشگاه‌های گوگل است) عرضه می‌شود و قیمت هر دو نسخه آن ۳۴۹ دلار است.

براساس اعلام سازنده، این ساعت در هفته‌های آینده در آمریکا، کانادا، روسیه، عربستان، آفریقای جنوبی، کره‌ جنوبی، تایوان، امارات و بریتانیا عرضه می‌شود و پس از آن به مرور وارد سایر کشورها خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مریلا

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
عمر باتری مدل اسپرت واچ ال جی در حالت استند بای چند ساعت هست آیا بپای سامسونگ گیر اس3 یعنی به 4 روز نگهداری شارژ باتری میرسه؟ یا نه مثل اپل واچ مضخرفه و 1 روزه باتری خالی میکنه ؟