خانهاخبار
افزایش قیمت آیفون تا ۱۰۰۰ دلار در جشن تولد ۱۰ سالگی

افزایش قیمت آیفون تا ۱۰۰۰ دلار در جشن تولد ۱۰ سالگی

بر اساس گزارش جدید Fast Company، شرکت اپل قصد دارد تا در تولد ۱۰ سالگی محصول پرطرفدار خود؛ iPhone، قیمت آن را به هزار دلار برساند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۲

همانطور که می‌دانید، اولین آيفون در سال ۲۰۰۷ توسط استیو جابز به دنیای تکنولوژی معرفی شد و همین اتفاق، سبب گردید تا تغییرات زیادی در تلفن‌های هوشمند رخ داده و در واقع این صنعت، دچار بازنگری اساسی شود. حال کمپانی اپل قصد دارد تا در تولد ۱۰ سالگی آیفون، مجهزترین و بهترین دیوایس خود را به علاقمندان معرفی نماید و بر اساس گزارش منابع نزدیک به اپل، آیفون جدید دارای حداقل قیمت هزار دلاری خواهد بود.

بالاترین قیمت آیفون تا به اینجا، متعلق به مدل ۷ پلاس با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بود که ۹۶۹ دلار برای خریداران آب می‌خورد. آیفون ۸ با توجه به مشخصات جدیدی که این روزها به دفعات در مورد آن شنیده‌ایم، منطقی به نظر می‌رسد که دارای قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین باشد.

آيفون جدید اپل پیش‌بینی می‌شود که از پنل OLED و سایز ۵.۸ اینچ بهره‌مند باشد که طبق شایعات، تا لبه‌های دستگاه امتداد خواهد داشت و این اتفاق برای اولین بار روی می‌دهد. ظاهرا باید منتظر افزایش حافظه داخلی دیوایس نیز باشیم. از طرفی طبق صحبت‌های برخی منابع خبری، اپل تصمیم گرفته تا در جشن تولد ۱۰ سالگی آیفون، اسمی جدید برای این محصول خود انتخاب نماید. به عنوان مثال <iPhone X>.

image

اپل همچین در نظر دارد تا آيفون ۷ اس و ۷ اس پلاس را در کنار آیفون جدید معرفی نماید که مطمئنا نباید منتظر اتفاقات جدیدی در این دو دیوایس باشیم و تنها بر طبق سنت پیشین اهالی کوپرتینو، بهبودهایی در زمینه سخت‌افزار اتفاق خواهد افتاد و تغییری در ظاهر دستگاه نخواهیم دید.

طبق شایعات، اپل در حال کار بر روی حذف دکمه فیزیکی هوم است و قصد دارد تا آن را به درون صفحه نمایش انتقال دهد. منابع خبری عنوان کرده‌اند که این تکنولوژی در حال پیشرفت است و مهندسان اپل، در تلاش هستند تا قابلیت اشاره شده را به آيفون جدید بیاورند. این احتمال وجود دارد که دکمه‌های کناری شامل افزایش و کاهش صدا و سوییچ سایلنت نیز حذف شده و سیستم لمسی جای آنها را بگیرد.

مدت زیادی تا معرفی آیفون بعدی باقی مانده است و مسلما تا آن زمان، چیزهای زیادی تغییر خواهد کرد. با ماه همراه باشید تا همواره در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار بگیرید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
یا زینب انصافت کجاست می خواستیم بخریم اخه حداقل ایفون 9 رو هم همون قیمت بکن اونو بخریم

iphone

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
اپل گرونفروش...
قیمت رو بزنید 2000 دلار
کیه که بخره
تو این بازار رقابتی دنیا هی شما گرون بفروشید همیشه هم از تکنولوژی سایر برند ها عقبید