خانهاخبار
انتشار عکس‌های لو رفته از گوشی جدید Sony XA2

انتشار عکس‌های لو رفته از گوشی جدید Sony XA2

عکس‌هایی از نسل جدید گوشی Xperia XA با نام XA 2017 یا XA2 منتشر شده است که بعضی مشخصات آن و همان طراحی مستطیلی و کشیده قدیمی را نمایش می‌دهند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۱

سونی حال و روز زیاد خوشی در بازار گوشی‌های همراه ندارد و مقدار فروش و سود آن روز به روز کمتر از گذشته می‌شود. با این حال خانواده جدید X که توسط این شرکت عرضه می‌شوند هنوز هم از گوشی‌های خوب بازار هستند و در بین این خانواده گوشی میان‌رده XA مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است.

این خانواده قرار است صاحب عضو جدیدی شود که از آن با نام XA 2017 یا XA2 نام می‌برند. با همان سبک و سیاق و همان طراحی مستطیلی سونی، حتی شاید لبه‌هایی تیزتر و مستطیلی واقعی‌تر.

از این گوشی پیش از این تصاویری به شکل رندر شده و همچنین ویدیویی منتشر شده بود و حالا این تصاویر واقعی از گوشی مطالب گذشته را تقریبا تایید می‌کند. آماده بودن این گوشی این احتمال را تقویت می‌کند که آن را در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون در اسفند ماه از نزدیک مشاهده کنیم.

منبعی که این عکس‌ها را منتشر کرده است اعلام کرد که سونی این گوشی را با نام Xperia XA2 به فروش می‌رساند. هر چند عکس‌ها کیفیت مطلوبی ندارند اما در همین تصاویر سیستم عامل آن مشخص است و این دستگاه از اندروید 7 نوقا استفاده بهره می‌برد.

در قسمت پردازنده آن احتمالا تراشه Helio P20 مدیاتک را در کنار ۴ گیگابایت حافظه موقت رم ببینیم و در قسمت دوربین شاهد یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو باشیم.

هر چند XA2 قرار است کماکان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را حفظ کند، پورت شارژر خود را به USB Type C تغییر می‌دهد. شایعات می‌گویند این گوشی با قیمت تقریبی ۳۲۰ دلار عرضه خواهد شد که می‌تواند قیمت مناسبی برای یک گوشی میان رده خواهد بود. اما آیا کاربران واقعا از چنین گوشی‌ای با طراحی تکراری و حاشیه‌های زائد بسیار زیاد در بالا و پایین استقبال می‌کنند؟ آن هم در حالی که شرکت‌های دیگر نسبت صفحه نمایش به صفحه جلو را در گوشی‌های جدید خود مدام افزایش داده و در حال حذف کردن حاشیه‌های اضافی‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

h4m1d

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
آخه سامسونگ در حد اپل هست که کنار اسم اپل میاری

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
فکرکنم این اول حاشیه بوده بعد صفحه نمایش در آورده !!!!!
چرا اینقدر زیاده !!

ناصر

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
نویسنده محترم انقدر نگو طرحش تکراری انقدر تو سر سونی نزنین تورو خدا همین شماها بودین ک با این برداشت های یک طرفه سونی تو ایران به خاک سیاه نشوندین انصافت کجاست آخه بابا مگه سامسونگ از گلکسی وان تا همین گلکسی 7طرحش تکراری نیس بخدا همشون همون گلسکی وان هستن ،مگه هواوی همش طرحش کپی سونی و آیفون نیس!منوش و دوربین ،مگه الجی منوش ساده و تکراری نیس مگه سامسونگ منوش کپی آیفون نیس ،سونی تنها سازنده گوشی هستش ک دارای بهترین دوربین و بهترین سیستم هستش. شما ها با این مدل تفسیرتون برندهای معروف اچ تی سی و سونی رو نابود کردین.
یادمون نمیره در معرفی سونی همیشه از لغات معمولی یا مثلا جبران شکست استفاده میکنین ولی در مورد گوشیهای چینی از لغات پر معنی.
لطفا انصاف داشته باشین .
یکی دو سال پیش تو همه مغازه ها گوشی سونی بود. الان بخاطر اینکه شماها تو سرش زدین همش گوشی آشغال چینی میفروشن ک بخاطر رهایت نکردن حق کپی رایت اجازه ندارن تو آمریکا بفروشن جز کشورهای جهان سوم .متاسفم واقعا.

saman

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
چرا انقدر بالا و پایینش حاشیه داره؟
همه دارن حاشیه ها رو کم میکنن سونی بیشترش میکنه :|

یونس

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
اخه یکی تو اون شرکت لامصب نیست بگه این همه هاشیه بالا پایین چیه؟!!!!