خانهاخبار
بازار بزرگ چین در دست اوپو؛ اپل و شیائومی در میان سه تولیدکننده پرفروش نیستند!

بازار بزرگ چین در دست اوپو؛ اپل و شیائومی در میان سه تولیدکننده پرفروش نیستند!

آمارهای منتشر شده از بازار بزرگ چین از در دست گرفتن بازار توسط برند اوپو خبر می دهد؛ برندی که سومین تولیدکننده برتر جهان، هوآوی، هم پشت سرش قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

بر اساس آمار منتشر شده از موئسسه IDC، اکنون اوپو برترین تولیدکننده گوشی هوشمند در چین است. این شرکت در سال گذشته، 78.4 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است و این میزان 16.8 درصد گوشی‌های بازار چین است.

image

طبق این آمار هوآوی با 76.6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند دومین تولیدکننده پر فروش در کشور چین است و 16.4 درصد از بازار اسمارت‌فون‌های چین را در اختیار دارد. سومین تولیدکننده پرفروش نیز Vivo است که با فروش 69.2 میلیون دستگاه گوشی، 14.8 درصد بازار را در دست گرفته است. طبق این آمار سه شرکت اوپو، هواوی و ویوو تقریبا نصف بازار کشور چین را در دست گرفته‌اند.

اپل و شیائومی نیز با سهم 9.6 درصد و 8.9 درصد در بازار در جمع 5 تولیدکننده پرفروش چین قرار دارند.

image

استفاده بیشتر از اپلیکیشن‌ها روی گوشی‌های هوشمند باعث شده تا کاربران گوشی‌هایشان را ارتقا دهند و همین امر رشد قابل توجهی را در سه ماهه چهارم 2016 به وجود آورده است. نه تنها در شهرهای بزرگ، بلکه شهرهای کوچکتر نیز شاهد چنین رشدی در بازار موبایل بوده‌اند و به همین خاطر میان‌رده‌های اوپو و ویوو با استقبال خوبی دراین شهرها مواجه شده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

emperor71

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
هواوی در کشوری با 1.5 میلیاردنفر دوم شده...نه بابا!
دمشون گرم.خوشم اومد.به افتخار هواوی بزن لایکو

یاسر

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
اگه متن رو درست خونده باشی که نخوندی میبینی که اپل رده چهارمه بعد از OPPO,HUAWEI,VIVOقرار گرفته تازه اونم با فاصله زیاد نه تو رده اول که بگی خوش درخشیده

Noname

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
ذوالفقاری همدان
عجب لایکی خوردی ماشالا

Shadow

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
چرا در موضوع پست نوشتید بازار چین در دست اوپو نیست در حالی ک در جدول در صدر قرار داره؟!!

هاشم از شیراز

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
بخاطر همین بازار و فروششونه که راحت بازیکنای تاپ جهان را میخرن.