خانهاخبار
رکورد عجیب و دست نیافتنی GTA V در فروش

رکورد عجیب و دست نیافتنی GTA V در فروش

نسخه پنجم از بازی جی تی ای حدودا سه سال پیش عرضه شد و همچنان، یکی از منابع کسب درآمد برای کمپانی راک‌استار گیمز به حساب می‌آید. این بازی در حال حاضر به رکورد فروش ۷۵ میلیونی دست پیدا کرده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

رکورد فروش ۷۵ میلیونی، به سادگی دست یافتنی نیست. بازی‌های معروف مانند نسخه سوم مافیا و یا NBA 2K17 تنها توانستند به رکورد ۵ و ۷ میلیونی برسند. اما بازی‌هایی مانند Minecraft و Wii Sports نیز وجود دارند که به ترتیب با بیش از ۱۰۰ و ۸۳ میلیون فروش، جایگاه بالاتری نسبت به GTA V را به خود اختصاص داده‌اند. در حالی که اعداد و ارقام ذکر شده برابر با میزان فروش به مشتری نیست، پس دستیابی به این رکوردها را می‌توان عملکردی خوب برای شرکت‌های بازی‌ساز به حساب آورد.

image

درآمد شرکت راک‌استار گیمز که سازنده بازی GTA V است، سال گذشته با ۱۵ درصد افزایش به ۴۷۶.۵ میلیون دلار رسید که البته تمام آن را نمی‌توان حاصل از فروش این بازی دانست. مسئولان و طراحان راک‌استار گیمز سعی کرده‌اند تا از ابتدای معرفی و عرضه نسخه پنجم جی تی ای، آن را با موارد جذابی که مورد علاقه گیمرهاست، به‌روز نگه دارند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد حسام

۱۳۹۶/۱/۱۲
با عرض سلام و خسته نباشید واقعا بازی gta 5 یکی از بهترین بازی های rock star هستش واقعا هنوز من دارم بازی میکم خیلی بازی زیبا و قشنگ هستش.

محمد ص

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
GTA
از بهترین بازی هاست و هم خاطره انگیزترین!
راکستار هم در این مورد همیشه بهترین بوده.

ایمان

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
این بازی واقعا عالیه
دقیقا منو یاد San AndreaS میندازه! محیطی بزرگ و زیبا...
مخصوصا شخصیت Trevor philips خیلی خوشم میاد D:

alirezayasred

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
واقعا بازی خوبی کیفیت بالای گرافیک و تنوع بیشتر نسبت به نسل های قبلی بازی عالی

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
برترین و بهترین بازی تاریخ صنعت بازی سازی. هیچ بازی توان رقابت با Grand Theft Auto نداره. از همه نظر محشره این بازی.
ماموریت های خیلی جذابی داره، اما خیلی خیلی سخت! ماموریت های اصلی بازی رو به پایان رسوندم ولی ماموریت های تکمیلی رو تا جایی انجام دادم که به ۹۳.۳ درصد رسید، دیگه حوصلم نشد بازی کنم! داستان بازی بسیار جالب بود. نسخه قبلی هم داستان جالبی داشت.
البته لذت بخش ترین بازی که به پایان رسوندم بازی وحشتناک SILENT HILL: HOME COMING بود.