خانهاخبار
نوکیا: هدف ما ارائه جدیدترین بروزرسانی‌ها در اسرع وقت است

نوکیا: هدف ما ارائه جدیدترین بروزرسانی‌ها در اسرع وقت است

کمپانی نوکیا همراه با صاحب جدید و فلاندی خودش یعنی HMD گلوبال قصد دارد امسال، سالی مهم و رویایی را داشته باشد. نوکیا علاوه بر معرفی چند موبایل هوشمند دیگر، ادعا کرده است که جدیدترین بروزرسانی‌ها را در اسرع وقت برای موبایل‌های هوشمندش منتشر خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

شرکت نوکیا یکی از بزرگترین و معروف‌ترین برندهای صنعت موبایل است. این شرکت نام دار همراه با صاحبی جدید و فلاندی با نام اچ ام دی گلوبال از امسال کار خود را دوباره شروع کرده است و قصد دارد دوباره همچون گذشته‌ای نچندان دور، پادشاه صنعت موبایل جهان باشد.

نوکیا 6، نام اولین محصول شرکت نوکیا در سال میلادی جاری است. این گوشی اندرویدی توانست رکوردهایی بزرگ فروش را در کشور چین به خود اختصاص دهد، در حالیکه این تلفن هوشمند یک میان‌رده اندرویدی محسوب می‌شود.

image

کمپانی نوکیا اعتماد به نفس بسیار زیادی دارد و قصد دارد در سال میلادی جاری از گوشی هوشمندی تمام عیار و قدرتمند برای رقابت با آیفون 8 اپل و سامسونگ گلکسی S8 رونمایی کند که احتمالا این گوشی نوکیا P1 نام خواهد داشت.

نوکیا طی یک ادعای جدید اعلام کرده است که قصد دارد جدیدترین بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را در اسرع وقت در اختیار کاربران قرار دهد. این موضوع یک ادعای رایج در تمامی تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند است، ادعایی که در اکثر مواقع عملی نمی‌شود و تنها یک شعار تبلیغاتی است.

یکی از مدیران شرکت نوکیا در گفتگویی جدید اعلام کرده است:

ما همواره قصد داشته‌ایم تا جدیدترین و ایمن‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران خود قرار دهیم. این موضوع شامل فراهم کردن به موقع و سریع تمامی بروزرسانی ها خواهد شد به همین دلیل بهتر است در نیمه اول سال 2017 میلادی منتظر باشید چرا که ما اطلاعات زیادی را برای اشتراک گذاری خواهیم داشت.

گفتنی است که صحبت‌های مدیر شرکت نوکیا با مشاهدات مغایرت دارد چرا که گوشی نوکیا 6 که ماه گذشته در کشور چین عرضه شد، از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا استفاده می‌‎کند، این در حالیست که سیستم عامل اندروید 7.1.1 توسط گوگل به صورت عمومی عرضه شده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم این تلفن هوشمند آیا بروزرسانی را دریافت خواهد کرد یا بدون پشتیبانی خواهد ماند.

نوکیا قصد دارد از برنامه‌های کامل و جدید خود در کنار یک محصول در قسمت گوشی‌های هوشمند که احتمال می‌رود نوکیا 8 یا همان نوکیا P1 باشد، در کنگره جهانی موبایل مصادف با 9 الی 12 اسفند ماه رونمایی کند. حالا باید دید آیا نوکیا برای ادعاهای خود می‌تواند راهکاری عملیاتی و مناسب داشته باشد یا صحبت‌‎های اخیر هیچ گاه به واقعیت تبدیل نخواهند شد.

به نظر شما آیا نوکیا می‌تواند ادعاهای خود را عملیاتی کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

italodance

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
نوکیا و بروز رسانی؟ عجب جکی گفته این شرکت هر چی داره ساپورت و خدمات و پشتیبانی نداره

king m4m

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
بشین و تماشا کن . برند ها میان و میرن ولی این بزرگانن که موندگارن

KamraN

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
اگه خدا بخاد زنده میشه.

kasrapalang

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
ادم نباید هیچ وقت حرف‌های اینا رو باور کنه باید تو عمل دید 'این حرفها بازار گریه'امیدوارم تو عمل اینطور باشه:-) یاد ۶۶۰۰ بخیر

emad021

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
???