خانهاخبار
دولت کره جنوبی مقرارت جدیدی برای تولید باتری وضع می‌کند

دولت کره جنوبی مقرارت جدیدی برای تولید باتری وضع می‌کند

دولت کره جنوبی نتایج بررسی‌های خود در رابطه با مشکل نوت 7 را اعلام کرد و در ادامه آن مقررات جدیدی برای تولید و آزمایش باتری‌ها وضع کرده است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۹
image

پس از فراخوان مرجوع کردن گوشی‌های نوت 7، علاوه بر سامسونگ، دولت کرده جنوبی نیز اعلام کرد تحقیقات مستقلی در رابطه با عوامل این حادثه انجام می‌دهد. اوایل بهمن شرکت سامسونگ نتایج بررسی‌های خود را اعلام کرد. در این گزارش باطری گوشی نوت 7 مقصر اعلام شده است؛ چیزی که نتایج تحقیقات دولت کره نیز آن را تایید می‌کند.

در گزارش وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی از بین رفتن مواد عایق باتری و آسیب دیدن الکترودها علت این حادثه اعلام شده که با آنچه سامسونگ در گزارش خود آورده است مطابقت دارد.

این وزارتخانه همچنین مقرارت ایمنی جدیدی برای باتری‌های اعمال کرده است که بر اساس آن شرکت‌ها موظف هستند به مدت 5 سال باتری‌های جدید را به صورت دوره‌ای تست کنند و حواث احتراق را سریع‌تر گزارش دهند.

البته شرکت سامسونگ نیز مراحل جدیدی به روند بررسی باتری‌های خود افزوده است که تمام گوشی‌های جدید را پوشش می‌دهد و از وقوع حوادث مشابه جلوگیری می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محسن

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
جوابشون
میگن قسمت بوده?

اشکان

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
بله عزیزم.
و به همین دلیله که ایران ایرانه و کره ی جنوبی کره ی جنوبی

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
از گذشته باید درس گرفت و به فکر جبران آینده بود

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
خداوکیلی با هم مقایسه کنید وقتی که باتریهای نوت۷ منفجر شدند سامسونگ تحقیقات گسترده ای را انجام داد تا نتیجه این انفجارها روشن شد حالا هم خود دولت کره.ی جنوبی دست به کار شده تا اگر نکته ای مبهم مونده یا ازقلم افتاده را دوباره برسی کنند اما حالا در ایران ماشینها موتورشون منفجر میشوند یا اتش میگرنند هیچکسی از جمله خود نمایندگی پیدا نمیشه که یه جواب خشک و خالی بده به ادم دیگه برسی و تحقیق کردن درباره ان که پیشکش البته این فقط به صنعت خودرو سازی مرتبط نمیشه و جاهای دیگر هم میشه به کرات از اینگونه موارد مشاهده کرد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
علاج حادثه پبش از وقوع باید کرد