خانهاخبار
ال‌جی G6 Lite در راه است؛ نسخه‌ای ضعیف شده از پرچمدار آینده ال‌جی

ال‌جی G6 Lite در راه است؛ نسخه‌ای ضعیف شده از پرچمدار آینده ال‌جی

طبق بنچمارک جدید منتشر شده در سایت گیگ بنچ، شرکت ال‌جی قصد دارد یک نسخه ضعیف تر از گوشی ال‌جی G6 را با نام لایت یا کامپکت معرفی و روانه بازار کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۹

همانطور که می‌دانید، اوایل بهمن ماه خبری منتشر شد که نشان می‌داد تولید انبوه چیپست اسنپدراگون 835 نیاز به زمان بیشتری دارد و سامسونگ تمامی موجودی اولیه این پردازنده‌های قدرتمند را برای گوشی گلکسی S8 ذخیره کرده است به همین دلیل ال‌جی G6 که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود، به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود.

image

بنچمارکی از گوشی LG H871 در سایت گیگ بنچ لو رفته است که نشان می‌دهد احتمالا نسخه ضعیف‌تر جی 6 دارای پردازنده اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم است. همچنین چندی پیش، اخباری منتشر شد که نشان می‌داد شرکت ال‌جی دو نام تجاری کامپکت و لایت را به ثبت رسانده است به همین دلیل احتمالا باید منتظر یک نسخه ضعیف شده از G6 با نام G6 Lite و یا G6 Compact باشیم.

لازم به ذکر است که عرضه و تولید یک گوشی ضعیف شده نسبت به نسخه پرچمدار در سری G شرکت ال‌جی مسئله جدیدی نیست چرا که تا پیش از این شاهد گوشی‌های سری جی پرو لایت، جی 2 مینی، G3 S و G5 SE بوده‌ایم.

گفتنی است  که ال‌جی G6، پرچمدار آینده شرکت ال‌جی، دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گرد غبار است اما دیگر ماژولار نخواهد بود و قرار است برای شکست سامسونگ گلکسی  S8 در 20 اسفند ماه سال جاری در بازار جهانی عرضه گردد.

بیشتر بخوانید:

نمایی زیبا از LG G6 در تصاویر رندر شده جدید

با 10 ویژگی احتمالی LG G6 آشنا شوید

به نظر شما آیا ال‌جی G6 نیز یک نسخه ضعیف‌تر همچون ال‌جی G5 خواهد داشت؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
آقای فوقی کی گفته ماژولار نیست