خانهاخبار
گلکسی اس 8 پلاس بیشتر از گلکسی اس 8 تولید می‌شود

گلکسی اس 8 پلاس بیشتر از گلکسی اس 8 تولید می‌شود

فروش بیشتر Galaxy S7 Edge در مقایسه با Galaxy S7 معمولی سبب شده سامسونگ تغییراتی در استراتژی تولید و فروش خود اعمال کند. شایعات حاکی از آن است که 70 درصد خط تولید این کمپانی به نسخه‌ای از Galaxy S8 تعلق می‌گیرد که نمایشگر 6.2 اینچی دارد و 30 درصد نیز به نسخه 5.7 اینچی می‌رسد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۹

کمپانی سامسونگ طی بررسی‌های انجام‌شده دریافته است که کاربران به خرید گلکسی اس 7 اج که نسبت به نسخه معمولی آن، گلکسی اس 7، گران‌تر است علاقه بیشتری نشان می‌دهند. برخی اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که 70 درصد فروش‌ گوشی‌ها متعلق به مدل‌های گران‌تر است که دارای صفحه نمایش منحنی اج هستند. بر همین اساس، یک گزارش جدید بیان می‌کند که سامسونگ تعداد بیشتری از اس8 با نمایشگر خمیده نسبت به گلکسی اس 8 معمولی تولید می‌کند.

image

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ هنوز گجتی را به نام گلکسی اس 8پلاس تایید نکرده است؛ اما از آنجا که گلکسی اس8 نیز قرار است به صفحه نمایش اج مجهز شود، دیگر دلیلی برای تولید مدلی به اسم گلکسی اس 8 اج وجود ندارد. به هر صورت اس 8 اج یا 8پلاس با صفحه نمایش اج 6.2 اینچی از راه می‌رسد در حالی که گلکسی اس 8 هم نمایشگری  5.7 اینچی با لبه‌های اج دارد و در واقع به جز اندازه صفحه، دو ورژن پرچمدار سامسونگ تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

image

به نظر می‌رسد سامسونگ اگر روش موفقیت‌آمیزی را که برای تولید و فروش گلکسی اس7 و گلکسی اس 7اج پیش گرفته بود، دنبال کند، تعداد بیشتری گلکسی اس 8 پلاس نسبت به گلکسی اس 8 بفروش برساند. البته این در صورتی است که همان نسبت تولید 70 به 30 حفظ شود. انتظار می‌رود غول کره‌ای طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی‌اش درکنگره جهانی موبایل 2017، که ماه آینده برگزار می‌شود، یک ویدیوی 60 ثانیه‌ای از گلکسی اس8 به نمایش بگذارد و در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) پرچمداران جدید خود را رسما معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
سعید حتما:)))
حسین منظورت سری cدیگه همون که های کپیه

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
Besthtc خجالت نمیکشی خودتو جای طرفدارای سامسونگ جا میزنی؟یعنی انقدر از سامسونگ میترسی؟
برو با همون اچ تی سی بازی کن تو رو چه به سامسونگ.کلاس کاریشو میاری پایین

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
علی مگه اپله که منفجر بشع یا اچ تی سیه در حد انفجار داغ کنه؟
این پرفروشترین گوشی سال ۲۰۱۷ ه

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
مشخصه طرفدارش هستی شک ندارم تو از اون طرفدارای بیکار اچ تی سی هستی که تو پیج های سامسونگ چرخ میزنی
این نه تنها بهترین گوشی سامسونگه بلکه بهترین گوشی سال انتخاب میشه

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
خودم طرفدارشم ولی چشمم اب نمیخوره به این