خانهاخبار
شرکت GoPro دوربین Hero6 را امسال معرفی می‌کند

شرکت GoPro دوربین Hero6 را امسال معرفی می‌کند

شرکت GoPro تایید کرده است دوربین Hero6 را امسال معرفی می‌کند. گوپرو اعلام کرده است در 12 ماه آینده، علاوه بر دوربین هیرو 6، دوربین‌ها و لوازم جانبی دیگری نیز عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۷

شرکت GoPro سال‌های سختی را سپری می‌کند؛ کاربران با توجه به تعویض مداوم گوشی‌های هوشمندشان، تمایلی به خرید یا ارتقای دوربین‌های اکشن خود ندارند و تلاش‌های این شرکت برای ورود به بازارهای دیگر همیشه مطابق برنامه پیش نمی‌رود.

مدیران این شرکت اوایل هفته تایید کرده‌اند معرفی دوربین Hero6 ازجمله برنامه‌های کمپانی GoPro برای دوباره سرپا شدن است. در حال حاضر مشخصات این دوربین بیان نشده و جدول زمانی برای عرضه‌اش نیز منتشر نشده است.

دوربین Hero5 در سپتامبر 2016 عرضه شد و کیفیت تصویر و ویدئوی خوب و صفحه‌نمایش لمسی یکپارچه را به ارمغان آورد؛ ویژگی‌هایی که برای نخستین بار در یک مدل پرچم‌دار در این محدوده وجود داشت. اکنون می‌توان گفت معرفی دوربینی از گوپرو با ویژگی‌های قابل توجه در سپتامبر 2017 نیز چندان دور از ذهن نیست.

image

شرکت GoPro هم‌زمان با معرفی آخرین دوربین‌های خود، سرویس همگام‌سازی خودکار ابری با نام GoPro Plus را راه‌اندازی کرد تا امکان ذخیره‌سازی محتوای ضبط‌شده توسط دوربین‌ها را فراهم کند. هزینه این سرویس ابری برای کاربران امریکایی 4.99 دلار در ماه است. این شرکت گفته است هزینه سرویس ابری کاهش خواهد یافت و کاربران خارج از امریکا نیز در ماه‌های آینده می‌توانند از آن استفاده کنند.

نیک وودمن، مدیرعامل شرکت، تایید کرده است در 12 ماه آینده، دوربین‌ها و لوازم جانبی متعددی عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست چه تعداد از این محصولات، جدید و چه تعداد نمونه‌های ارتقایافته هستند.

ساخت دوربین Hero6 توسط گوپرو عجیب نیست، اما مسئله قابل‌توجه این است که این شرکت پس از مشکلات زیاد درون‌های Karma، برنامه‌ای برای کاهش سرعت در چرخه تولید خود ندارد. به‌هرحال باید چند ماه صبر کنیم تا ببینیم این شرکت چه چیزی برای کاربران تدارک دیده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)