خانهاخبار
خبری از اندروید نوقا برای Galaxy S7 Edge در سه ماهه اول 2017 نیست

خبری از اندروید نوقا برای Galaxy S7 Edge در سه ماهه اول 2017 نیست

با وجود اینکه سامسونگ پیشتر قول داده بود تا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷، به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای گلکسی اس7 اج منتشر کند، اما ظاهرا این اتفاق با تاخیر روبرو خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۱۷

انتشار با تاخیر اندروید نوقا برای Galaxy S7 Edge، نگرانی خاصی برای مسئولان سامسونگ ایجاد نکرده است. چرا که آنها در طول مراحل آماده شدن برای ارائه به‌روزرسانی، با مشکلاتی روبرو شدند و به همین دلیل، عرضه این آپدیت به آینده موکول شد.

image

یکی از اعضای ارشد وبسایت XDA با نام liquidguru توانست با مسئولان سامسونگ در این زمینه ارتباط برقرار و در مورد زمان ارائه اندروید نوقا برای گلکسی اس7 اج سوال کند. اما متاسفانه تاریخ دقیقی در جواب ایشان اعلام نشد. آنها ماه آوریل یا ژوئن را برای عرضه رسمی اندروید نوقا مناسب گلکسی اس7 اج انتخاب کرده‌اند که ظاهرا نباید به این تاریخ هم آنچنان خوشبین باشیم.

مدت زیادی از عرضه رسمی و جهانی اندروید نوقا گذشته و سامسونگ همچنان با ارائه نسخه اختصاصی برای دیوایس‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ماه آوریل یا ژوئن، این اتفاق می‌افتد یا مجددا مسئولان سامسونگ زیر قول‌شان خواهند زد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

emad021

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
@ارسی
دوست عزیز.
یکی دو هفته اندروید۷ رام امارات رو فلش زده بودم
عالی بود و خیلی ظاهر عالی و بی نظیری داشت ??
.
.
.
یه خورده باگ داشت (خیلی کم) و توی آنتن دهی هم مشکل پیش میومد گاهی (چون واسه ایران نبود)
من دوباره رام رسمی اندروید ۶ ایران( THR) رو نصب کردم و منتظرم که به طور رسمی از OTA برای ایران رو نصب کنم (با اینکه صبر کردن براش سخته ولی عجله نکنید)

مهدی

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
باسلام قبلاهم اعلام نظرکردم سامسونگ دراندروید7عجله نداره تازمانی تمام محصولات پرچم دارومیان ردش عرضه نشه این اپدیت7 برای گوشیهای سامسونگ جهانی ارزه نخواهدشدباکلیپ ویدیوهای که من دیدم اصلااندروید 7دلنشین نیست من اگربیادهم بروزرسانی نمیکنم ایامشکلی پیش میادبرای گوشی من که s7ادیج میباشدبروزرسانی نکنم بااتشکر

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
من دو هفته اس اپدیت کردم بدون مشکل .اچ تی سی که دو بار تاخیر خورد به دلیل باگ

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
از سامسونگ همین انتظار رو داریم ...

Hijacker

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
پس اونایی که آپدیت کردن قضیه شون چیه ؟
فکر کنم اشتباه کردی جی اس ام