خانهاخبار
تولید باتری گلکسی اس 8 به ژاپنی‌ها سپرده می‌شود

تولید باتری گلکسی اس 8 به ژاپنی‌ها سپرده می‌شود

سامسونگ، که شرکت چینی AT را در حادثه نوت 7 مقصر می‎بیند، قصد دارد تولید بخشی از باتری‌های Galaxy S8 را به یک شرکت ژاپنی بسپارد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۵
image

بعد از اتفاقی که برای گوشی‌های نوت 7 پیش آمد و مشخص شد که عدم دقت در ساخت باتری موجب این حادثه شده است، سامسونگ در انتخاب تامین‌کننده قطعات گوشی‌هایش حساسیت بیشتری به خرج می‌دهد.

یک منبع کره‌ای گزارش کرده سامسونگ شرکت ژاپنی Murata Manufacturing را برای تولید باتری گوشی‌های گلکسی اس 8 انتخاب کرده است. البته این شرکت ژاپنی جایگزین شرکت چینی  Amperex Technologyمی‎‌شود و شرکت SDI همچنان به تولید باتری برای سامسونگ ادامه می‌دهد.

چند هفته پیش سامسونگ با انتشار گزارشی دلیل اصلی اشکال گوشی‌های نوت 7 را منتشر کرد و ضمن عذرخواهی بابت این مشکل قول داد تا با اضافه کردن مراحل جدید به روند بررسی باتری‌ همه گوشی‌های هوشمند خود، اعم از پرچمدار و غیرپرچمدار، جلو حوادث مشابه را بگیرد.

پرچمدار 2017 سامسونگ برخلاف سال‌های گذشته در MWC معرفی نمی‎شود و رونمایی از آن به اواخر ماه مارس موکول شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

ضد اچ تی سی

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
خخخخخخخ چه ربطی. به سونی. داره
سونی الان تو چین تولید میشه

Mammad

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
عزیز دل نمیگم که سونیه، میگم هر وقت اسمی از بهترین ها باشه، قطعا ژاپن و یا شرکت ژاپنی سونی اونجا هستند

Alireza

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
اقا خیلی عالی شد.با این کار دیگه از منفجر شدن اس 8 خبری نیست.ضمنا به بعضی از دوستانی که سونی رو برتر میدونن بگم که اقا در با کیفیت بودن سونی شکی نیست،اما مشکل اینجاست که ظاهر سونی خیلی بده و بهش لقب موزائیک میدن.البته لقب دادن کار اشتباهیه.ولی اگه سونی به ظاهرش اهمیت بده،شک نکنید که میتونه با گوشی های سامسونگ و الجی که ابر قدرت های اندروید هستن رقابت جدی کنه.خوش باشید.

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
اگه اینطور باشه که شرکتی مثل اپل با اون عظمت زیر سوال میره چون خیلی چیزا رو خودش نمیسازه
اتفاقا سامسونگ جزو اون شرکتایی که بخش زیادی از محصولاتش رو داخل شرکت میسازه
مگه سخت افزار کتاب درسیه که ببریم جلدش کنیم همون ساخت بدنه و سرهم بندی درست اجزا کنار هم اگه کار هر کسی بود که هرکس یرا خودش یه مغازه موبایل سازی میزد:|

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
آخه برادر نام سونی کجا بوده؟ اینجا گفته murata چه ربطی به سونی داره؟ حتما Toyota هم ساخت سونیه!!!!!